Τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές του Σχολείου μας / 1ου Γυμνασίου Σερρών τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου 1973. Με θεατρικό δρώμενο, αφηγήσεις και τραγούδια ξαναζωντάνεψε ο αγώνας των φοιτητών του Πολυτεχνείου ενάντια στη Χούντα των Συνταγματαρχών για δημοκρατία και ελευθερία. Ένα μεγάλο «Μπράβο» στα παιδιά που συμμετείχαν στη γιορτή, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, κου Κατιρτζόγλου Άνθιμου και κας Γκεβρέκη Σοφίας.












