Λίγο πριν το σχολικό έτος 2022-23 γίνει ιστορία άλλο ένα βραβείο για το σχολείο μας!
Το 1ο Γυμνάσιο Σερρών απέσπασε το 2ο βραβείο στον Μαθητικό διαγωνισμό Βιντεοπειραμάτων που οργάνωσε η ΠΑΝΕΚΦΕ!!
ΘΕΡΜΆ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! Διαβάστε παρακάτω το Δελτίο τύπου της Ένωσης!
Για δεύτερη χρονιά φέτος, διοργανώθηκε από την ΠΑΝΕΚΦΕ η δράση Video – Πειράματα
Φ.Ε. στην οποία φέτος συμμετείχαν ομάδες Γυμνασίων. Η δράση ολοκληρώθηκε μετά και
την τελική αξιολόγηση των υποβληθέντων video
Σκοπός μας ήταν να δραστηριοποιηθούν οι μαθητές/τριες αλλά και οι εκπαιδευτικοί,
εφαρμόζοντας τα βήματα της επιστημονικής μεθόδου. Ο συγκεκριμένος τρόπος υλοποίησης
(video-πειράματα) επιλέχθηκε, καθώς μπορεί να συνδυάσει την καταγραφή της πειραματικής
διαδικασίας, την απομακρυσμένη πρόσβαση και συνεργασία, την ευελιξία στον χρόνο αλλά
και τη χρήση της τεχνολογίας που είναι ελκυστική για τα παιδιά, με την εκτέλεση ζωντανώνπειραμάτων, που βρίσκονται στην καρδιά των Φ.Ε.
Ειδικότερα, απευθυνθήκαμε σε εκπαιδευτικούς Γυμνασίων όλης της χώρας, οι οποίοι
οργάνωσαν μαθητικές ομάδες και υποστήριξαν την εκτέλεση πειραματικών δραστηριοτήτων
Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας και Γεωλογίας/Γεωγραφίας. Οι δραστηριότητες, αφού
βιντεοσκοπήθηκαν, υποβλήθηκαν στην οργανωτική επιτροπή της δράσης και αξιολογήθηκαν από ομάδα εκπαιδευτικών-υπευθύνων ΕΚΦΕ.
Οι κανόνες συμμετοχής καθώς και τα κριτήρια
αξιολόγησης αναφέρονται αναλυτικά στην προκήρυξη.
Συνολικά συμμετείχαν 40 σχολεία που υπέβαλαν 62 βίντεο. Όσα από αυτά τα video
πληρούσαν τους κανόνες συμμετοχής και συγκέντρωσαν βαθμολογία πάνω από 60/100,
αναρτήθηκαν στη σελίδα μας και θα εμπλουτίσουν το υλικό του αποθετηρίου μαθητικώνvideo-πειραμάτων της ΠΑΝΕΚΦΕ.
Όλοι οι συμμετέχοντες που αξιολογήθηκαν παίρνουν βεβαίωση συμμετοχής, ενώ
βραβεύθηκαν τα τρία video με την υψηλότερη συνολική βαθμολογία καθώς και αυτά με την
υψηλότερη βαθμολογία ανά αντικείμενο:
Α. Βραβεία συνολικής υψηλότερης βαθμολογίας:
● 4ο Γυμνάσιο Γλυφάδας “Πηνελόπη Δέλτα”, “Κατασκευή πηγαδιού – υφαλμύρινση
παράκτιου υδροφόρου ορίζοντα”
● 1ο Γυμνάσιο Σερρών, “Μελέτη ΑΔΜΕ μέσω εκκρεμούς”
● 4ο Γυμνάσιο Κομοτηνής, “Η στάθμη που ανεβαίνει”
Β. Έπαινοι υψηλότερη βαθμολογίας ανά αντικείμενο:
● Γεωλογία-Γεωγραφία: 4ο Γυμνάσιο Γλυφάδας “Πηνελόπη Δέλτα”, “Κατασκευή
πηγαδιού – υφαλμύρινση παράκτιου υδροφόρου ορίζοντα”
● Φυσική: 1ο Γυμνάσιο Σερρών, “Μελέτη ΑΔΜΕ μέσω εκκρεμούς”
● Χημεία: Γυμνάσιο Νέας Περάμου Καβάλας, “Ηλεκτρόλυση του νερού”
● Βιολογία: Γυμνάσιο Κουτσοποδίου, “Ο κανόνας των 5 δευτερολέπτων σε τρόφιμο που
έπεσε στο πάτωμα”
Ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τους/τις εκπαιδευτικούς που υποστήριξαν τις ομάδες κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων, τους μαθητές και τις μαθήτριες που αφιέρωσαν χρόνο για να συμμετέχουν σε αυτή την ξεχωριστή εκπαιδευτική διαδικασία καθώς επίσης και τους συναδέλφους των ΕΚΦΕ που ανέλαβαν το δύσκολο έργο της
αξιολόγησης.
Ευχόμαστε οι διδακτικές πρακτικές που εμπλέκουν με ενεργό τρόπο τα παιδιά, να
αποτελούν βασικό συστατικό της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα επόμενα χρόνια.
Η Οργανωτική Επιτροπή:
Κ.Μανουσάκη (ΕΚΦΕ Αργολίδας),
Ν.Αναστασάκης (ΕΚΦΕ Χανίων),
Σ.Μανδηλιώτης (ΕΚΦΕ Σερρών),
Χ.Γεωργόπουλος (ΕΚΦΕ Αγ. Αναργύρων),
Α.Γκιγκούδη (ΕΚΦΕ Τούμπας),
Μ.Φιλιόγλου (ΕΚΦΕ Αιγάλεω),
Ε.Χαραλαμπάτου (ΕΚΦΕ Νίκαιας),
Γ.Παπαγεωργάκη (ΕΚΦΕ Αλίμου),
Ε.Παπαδέλη (ΕΚΦΕ Κοζάνης),
Α.Γκάτσης (ΕΚΦΕ Καρδίτσας)