Στο 1ο Γυμνάσιο εφαρμόσαμε για ακόμη μια φορά διαθεματική προσέγγιση της γνώσης σε ένα πρότζεκτ που συνδύασε τη Λογοτεχνία και τη Γεωγραφία με τη χρήση ΤΠΕ ξεφεύγοντας από την παραδοσιακή διδασκαλία και κάνοντας όλους τους συντελεστές -διδάσκοντες και διδασκομένους -συμμέτοχους στην ενεργητική, βιωματική μάθηση. Η διαθεματική αυτή προσέγγιση επέτρεψε την αξιοποίηση γνώσεων από διαφορετικά γνωστικά πεδία και υποστήριξε τη συνεργασία εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων ,ώστε οι μαθητές/τριες του Α2 να αποκτήσουν συνολική γνώση για το προσεγγιζόμενο θέμα, τη ρύπανση των θαλασσών. Ακόμη, η οριζόντια αυτή διασύνδεση των μαθημάτων Γεωγραφίας και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας έδωσε τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς Κατιρτζόγλου Άνθιμο, φυσικό και Φώτη Κατερίνα, φιλόλογο να ενεργοποιήσουν τους μαθητές/τριες του σχολείου μας για να εμπλακούν σε διαδικασίες κριτικής σκέψης και προβληματισμού με τις οποίες οδηγήθηκαν στην κατάκτηση της γνώσης ενώ παράλληλα αισθάνονταν ευχάριστα στην όλη μαθησιακή διαδικασία. Η συνδρομή της συναδέλφου Καλύβα Στέλλας, πληροφορικού ήταν καθοριστική καθώς αξιοποίησε τις δυνατότητες των ΤΠΕ για τη δημιουργία και παρουσίαση ατομικών και ομαδικών εργασιών.
https://padlet.com/stkaliv/padlet-z6d0l699688n0z6j