ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Από τον Θαλή στον Έρστεντ (Hans Christian Ørsted ) και στον Φαραντέι (Michael Faraday )
Από τον Hλεκτρισμό και το Mαγνητισμό στον Hλεκτρομαγνητισμό
Ένα διαφορετικό μάθημα είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν οι μαθητές/τριες του Α2 από τον κ. Μανδηλιώτη Σωτήρη ,υπεύθυνο του ΕΚΦΕ ,το οποίο στεγάζεται στο σχολείο μας ,στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης των γνωστικών αντικειμένων Αρχαίας Ιστορίας και Φυσικών Επιστημών.
Ένα μάθημα που στοχεύοντας στον επιστημονικό εγγραμματισμό, εκπαίδευσε μαθητές και μαθήτριες στη φιλοσοφία και ιστορία των Φυσικών Επιστημών ενισχύοντας έτσι την επιστημονική τους συνείδηση. Ο κ. Μανδηλιώτης αξιοποιώντας αρχικά εμπειρίες και ιδέες των παιδιών και συνδιάζοντας αρχές της εποικοδομιστικής και ανακαλυπτικής μάθησης,πέτυχε μέσα από την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, να προσεγγίσουν τα παιδιά την πορεία του ηλεκτρικού φορτίου από τον Θαλή μέχρι τον Έρστεντ (Hans Christian Ørsted ) και τον Φαραντέι (Michael Faraday) και να εστιάσουν τελικά στην εισαγωγή και εφαρμογή νέων επιστημονικών γνώσεων,όπως ο ηλεκτρισμός,ο μαγνητισμός και ο ηλεκτρομαγνητισμός.
Ευχαριστούμε τον κ. Σωτήρη Μανδηλιώτη για το ξεχωριστό και πολύ ενδιαφέρον μάθημα και την προθυμία να μεταφέρει τις γνώσεις του στους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες. Υπεύθυνη της δράσης κ. Φώτη Κατερίνα,φιλόλογος.

Scroll to Top