Επικοινωνία με ενσυναίσθηση ως εργαλείο κατανόησης και συνεργασίας

Το 1ο Γυμνάσιο Σερρών στα πλαίσια του άξονα 8 της εσωτερικής αξιολόγησης << Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις >> ,πραγματοποίησε εσπερίδα την Τετάρτη  3/12 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου.  Το θέμα της εσπερίδας  ήταν  <<Επικοινωνία με ενσυναίσθηση ως εργαλείο κατανόησης και συνεργασίας >>. Ευχαριστούμε θερμά την κα Τσουκνίδα Φωτεινή ψυχολόγο, ψυχοθεραπεύτρια, επιστημονική υπεύθυνη του ινστιτούτου Ανθρώπων <<Όψις>> για την αποδοχή της πρόσκλησής μας και τη διάθεσή της να μοιραστεί μαζί μας την εμπειρία και την επιστημονική της γνώση. Ευχαριστούμε επίσης και όλους τους συναδέλφους που ανταποκρίθηκαν  στο κάλεσμά μας . Παραθέτουμε το ευχαριστήριο της κας Τσουκνίδα και φωτογραφίες από την εσπερίδα . Οι εκπαιδευτικοί: Γερακίνα Κώττη, Μαντιού Αμαλία, Τερζή Ειρήνη. 

Εξαιρετική η εσπερίδα του 1ου Γυμνασίου Σερρών, ευχαριστούμε θερμα τον διευθυντή και τις υπεύθυνες καθηγήτριες αλλα και τους εκπαιδευτικούς και γονείς που παρευρέθηκαν. Γόνιμη συζητηση, ουσιαστικές τοποθετήσεις, κρίσιμες ερωτήσεις απο όλους. Εχουμε ευθύνη όλοι μας για τον ψυχισμό των παιδιών μας, η ενσυναισθηση ως στάση στις σχέσεις μας, στο σχολειο, στην οικογένεια μπορεί να θρέψει όλους στις αξίες και στην υπεράσπιση του αληθινού νοήματος της ύπαρξης μας που είναι η αναδειξη της κατανόησης και της τρυφερότητας.
Για το Ινστιτούτο Ανθρώπων Οψις
Η επιστημονικά υπεύθυνη
Φωτεινή Τσουκνίδα Ανθουλακη

Κύλιση στην κορυφή