Ο κ. Καραμανλής δήλωσε μετά την ξενάγηση και ενημέρωσή του για την πορεία του έργου από τηΔιευθύντρια του σχολέιου δήλωσε σχετικά «Όταν τον Σεπτέμβριο, στον αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, επισκέφτηκα το ιστορικό 1ο Γυμνάσιο Σερρών, ρώτησα την διευθύντριά του, κα Ζέττα, αν υπάρχει κάτι που το σχολείο χρειάζεται. Εκείνη μου απάντησε αυθόρμητα “το σχολείο έχει ανάγκη από μια βιβλιοθήκη.” “Είναι το μοναδικό Γυμνάσιο στις Σέρρες που δεν διαθέτει…”
Επιστρέφοντας λοιπόν στην Αθήνα, ζήτησα αμέσως από την ΚΤΥΠ να κινηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες, ώστε να ξεκινήσει η κατασκευή αυτής της βιβλιοθήκης το συντομότερο δυνατό.
Σήμερα, οι υποδομές της βιβλιοθήκης του 1ου Γυμνασίου Σερρών, είναι πλέον έτοιμες να υποδεχθούν στα ράφια τους τα βιβλία και στους χώρους τους, τους μαθητές.
Γιατί τα βιβλία, ιδιαίτερα για τους νέους, αποτελούν το όχημα για ένα μοναδικό ταξίδι στον κόσμο της γνώσης.
Και εμείς οφείλουμε να τους το προσφέρουμε».
Η Διευθύντρια κ. Ζέττα Βασιλική με τη σειρά της δήλωσε: “Μια μέρα χαράς και δικαίωσης κυρίως όμως μια μέρα ευχαριστίας! Όλα γίνονται όταν υπάρχει όραμα και ναι αυτό υπάρχει…όλα υλοποιούνται όμως, όταν υπάρχει στήριξη και πίστη στο όραμα σου μέσα από αποτελεσματικό έργο. Και αυτό ακριβώς έγινε στο σχολείο που κλήθηκα να υπηρετήσω ως Διευθύντρια του στα σκοτεινά χρόνια της πανδημίας!


