Βράβευση του 1ου Γυμνασίου στη δράση “Ξαναζωντανεύω την ιστορία του τόπου μου” του Δήμου Σερρών
Στο πλαίσιο των Ελευθερίων στην πόλη των Σερρών, διοργανώθηκε μια δράση με εκπαιδευτικό περιεχόμενο και παρουσιάστηκε στις 26 Ιουνίου 2021 […]
Στο πλαίσιο των Ελευθερίων στην πόλη των Σερρών, διοργανώθηκε μια δράση με εκπαιδευτικό περιεχόμενο και παρουσιάστηκε στις 26 Ιουνίου 2021 […]
Με την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς 2020-21 η Διευθύντρια του σχολείου κ. Ζέττα Βασιλική παρέδωσε στον Αντιπρόεδρο του Συλλόγου Γονέων,