Το 1ο Γυμνάσιο στη δράση “Στολίζω την πόλη μου”

Το 1ο Γυμνάσιο συμμετείχε στη δράση που διοργάνωσε η #ΚΕΔΗΣ “Στολίζω την πόλη μου” σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας […]

Το 1ο Γυμνάσιο στη δράση “Στολίζω την πόλη μου” Read More »