Uncategorised

Παραλαβή Σχολικού Εξοπλισμού

Την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020 το σχολείο μας παρέλαβε από τις Κτηριακές Υποδομές Α.Ε. νέο σχολικό εξοπλισμό μετά από παραγγελία της Διευθύντριας  κ. Ζέττα Βασιλικής, για αντικατάσταση των φθαρμένων που διέθετε. Πιο συγκεκριμένα  έχουν παραληφθεί νέα θρανία και καρέκλες μαθητών, ανταλλακτικά για έδρα και πλάτη μαθητικού καθίσματος. πτυσσόμενα καθίσματα για αίθουσα εκδηλώσεων, καθίσματα καθηγητών και έδρες διδασκαλίας καθώς  και γραφεία εργασίας. 

Η ανανέωση του εξοπλισμού της σχολικής μονάδας συμβάλλει στη δημιουργία του θετικού πλαισίου για την εκπαίδευση των μαθητών μας μέσα σε αξιοπρεπές και ασφαλές περιβάλλον

Η σχολική κοινότητα του ιστορικού 1ου Γυμνασίου Σερρών ευχαριστεί θερμά για την ουσιαστική συμβολή τους στην ανανέωση του σχολικού εξοπλισμού τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Σερρών κ.Στέλιο Ρίζο και τον υπουργό Μεταφορών κ.Κώστα Καραμανλή για την άμεση ανταπόκριση στα αιτήματά μας και το ενεργό ενδιαφέρον τους για το σχολείο μας απο την πρώτη στιγμή, όταν το επισκέφθηκαν την ημέρα του Αγιασμού της νέας σχολικής χρονιάς.  Όσοι στηρίζουν την παιδεία, στηρίζουν το Μέλλον του τόπου!

Παραλαβή Σχολικού Εξοπλισμού Read More »

Το 1ο Γυμνάσιο Σερρών στηρίζει τους πληγέντες στην Καρδίτσα

Στη δύστροπη σχολική χρονιά που ξεκίνησε, η αξία της αλληλεγγύης εκφράζει τα πιο αγνά μας συναισθήματα και τα μετατρέπει σε πράξεις,με κυριότερη εκείνη της ανιδιοτελούς βοήθειας προς τον συνάνθρωπό μας. 

Τα παιδιά μας, οι μικροί πολίτες αυτού του τόπου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας,  με τη συμπαράσταση γονιών και εκπαιδευτικών, μπορούν να προσφέρουν και να φέρουν χαμόγελα στους ανθρώπους που πλήττονται από τα φυσικά φαινόμενα. 

Ανταποκρινόμενοι στο αίτημα του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων, προσέφεραν τρόφιμα & κλινοσκεπάσματα με στόχο να αξιοποιηθούν για την κάλυψη των αναγκών, όσων επλήγησαν από την πλημμύρα κατά τη διάρκεια του κυκλώνα «Ιανού», που προκάλεσε σημαντικές καταστροφές στο Ν. Καρδίτσας.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου ευχαριστεί το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για τη σπουδαία πρωτοβουλία, η οποία αναδεικνύει  τον κοινωνικοποιητικό ρόλο του σχολείου.

Το 1ο Γυμνάσιο Σερρών στηρίζει τους πληγέντες στην Καρδίτσα Read More »

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών

Η 26η Σεπτεμβρίου καθιερώθηκε στις 6 Δεκεμβρίου από το Συμβούλιο της Ευρώπης, ως Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών. Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών είναι μια πανευρωπαϊκή εκστρατεία για την προώθηση της εκμάθησης γλωσσών και εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προώθηση της πολυγλωσσίας στην Ευρώπη

Στις 25-09-20 η Γενική Γραμματέας του Συμβουλίου της Ευρώπης, κ. Marija Pej?inovi? Buri?, δήλωσε για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών:

«Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών μας προσφέρει την ευκαιρία να εκτιμήσουμε την αξία των γλωσσών και να προωθήσουμε όλες τις γλώσσες και πολιτισμούς στην Ευρώπη. Εφέτος, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη γλωσσική εκπαίδευση για όλους, υποστηρίζοντας όλους όσους ασχολούνται με την εκμάθησή τους, έτσι ώστε να
επιτύχουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους και να παίξουν ενεργό ρόλο σε ποικιλόμορφες και δημοκρατικές κοινωνίες».

Το Γυμνάσιο μας συμμετείχε  στον εορτασμό αυτού του γλωσσικού και πολιτιστικού πλούτου με εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές δραστηριότητες οι οποίες πραγματοποιήθηκαν  την Τρίτη,29/9/20 .

Συγκεκριμένα:

με την επιμέλεια τωνε κπαιδευτικών: κ.Θεοδωρίδου, κ.Βαρναλίδου, κ.Αβραμίδου, κ.Καραμπελιά, κ.Πατσιάκα,

κ.Κώττη και με την συμμετοχή των τμημάτων Β3 και Γ1
                    
1. Έγινε  ενημέρωση σχετικά με περιεχόμενο και τη σημασία της ημέρας.

2.Αναρτήθηκαν στα προπύλαια του σχολείου  εργασίες των παιδιών
αντιπροσωπευτικές των χωρών των διδασκόμενων γλωσσών (ελληνικά- αγγλικά ? γαλλικά ? γερμανικά ).

3.Πραγματοποιήθηκαν διαδραστικές δράσεις, παιχνίδια γνώσεων σχετικά με τις  ομιλούμενες γλώσσες και την καταγωγή τους.

 

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών Read More »

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2020

Η  7η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2020 εναρμονίστηκε  από το Υ.ΠΑΙ.Θ.με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2020, και γιορτάστηκε σε όλα τα σχολεία της χώρας την Παρασκευή,25 Σεπτεμβρίου 2020. 

Το σύνθημα του φετινού εορτασμού ήταν :«Αθλούμαι-Μένω Υγιής ?Μένω Ασφαλής».

Στο πλαίσιο του εορτασμού αυτού πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας διαδραστική ενημέρωση των μαθητών των τμημάτων Γ1,Γ4,Α4  καθώς και εκπαιδευτικά παιχνίδια με την επιμέλεια της Γυμνάστριας του σχολείου μας κ.Κώττη Γερακίνας.Μέσω της ενημέρωσης και των παιχνιδιών προβλήθηκαν τα πολλαπλά οφέλη της άσκησης για την σωματική,πνευματική και ψυχική υγεία του ανθρώπου.

Επίσης αναρτήθηκαν στα προπύλαια του σχολείου μας χάρτινες κατασκευές των μαθητών/-τριών με προτροπές για έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής.

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2020 Read More »

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η επιστροφή των μαθητών στις σχολικές τάξεις έχει πραγματοποιηθεί με την τήρηση όλων των αναγκαίων συνοδευτικών μέτρων για την πρόληψη και προφύλαξη από τον κορωνοϊό, βάσει των οδηγιών και των εγκυκλίων του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Στο σχολείο μας  υιοθετήθηκαν πρακτικές ελαχιστοποίησης του συγχρωτισμού των  μαθητών/-τριών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 6 (παρ.3) περί γενικών μέτρων προστασίας της υπ΄ αριθμ.Δ1α/ΓΠ.οικ.5339/08-09-2020 (Β΄ 3780) ΚΥΑ, και γι΄ αυτό πραγματοποιήθηκε ο διαχωρισμός του συνόλου των τμημάτων της σχολικής μονάδας σε δύο σταθερές ομάδες (ΟΜΑΔΑ Α και ΟΜΑΔΑ Β) και διαμορφώθηκαν ανάλογα οι ώρες διεξαγωγής μαθημάτων και διαλειμμάτων για κάθε ομάδα. Σε αυτό το πλαίσιο έχουν σημανθεί ειδικοί χώροι, χωριστά για κάθε τμήμα στον προαύλιο χώρο του σχολείου.

Σε κάθε διάλειμμα οι σχολικές αίθουσες αερίζονται, καθαρίζονται κ΄ απολυμαίνονται. Μετά το πέρας των μαθημάτων γίνεται προσεκτικός καθαρισμός όλου του σχολείου. Σε κάθε σχολική αίθουσα υπάρχει ειδικό απολυμαντικό υγρό, το οποίο και χρησιμοποιούν οι μαθητές/τριες κατά την είσοδό τους, η οποία πραγματοποιείται τμηματικά.

Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων έχει ορισθεί ένας υπεύθυνος για την διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων, λοίμωξης COVID-19, με τον αναπληρωτή του και έχει ορισθεί ειδικός χώρος απομόνωσης στο σχολείο.

Σας γνωστοποιούμε πως προβλέπεται αποχή από το σχολείο όσων εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με τον κορωνοϊό COVID-19, και γι αυτό συστήνεται η θερμομέτρηση των μαθητών από τους γονείς και η ενημέρωση του σχολείου.

Τονίζουμε πως οι μαθητές/τριες απαραίτητα θα πρέπει να έχουν και να φορούν προστατευτική μάσκα, οπωσδήποτε μέσα στο σχολικό κτίριο, καθώς και όλοι όσοι προσέρχονται στον χώρο του σχολείου.

Σας ενημερώνουμε πως έχει εξοπλισθεί πλήρως το φαρμακείο του σχολείου με την ευγενική συνδρομή του Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Τέλος στο σχολείο λειτουργεί κυλικείο με την τήρηση και εφαρμογή όλων των αναγκαίων συνοδευτικών μέτρων για την πρόληψη και προφύλαξη από τον κορωνοϊό, βάσει των οδηγιών και των εγκυκλίων του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Καθώς η εξέλιξη της πανδημίας είναι μία δυναμική διαδικασία, κατά την οποία κάθε βήμα αξιολογείται και επικαιροποιείται, παρακαλείσθε να μελετήσετε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για γονείς και μαθητές, τις υπουργικές αποφάσεις, και όλο το σχετικό ενημερωτικό υλικό που έχουμε αναρτήσει παρακάτω και να συμβάλλετε αποφασιστικά στην τήρησή τους.

Με τη συνεργασία και υπεύθυνη στάση όλων ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά

Η Διευθύντρια

Βασιλική Ζέττα, ΠΕ02

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Read More »

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

Το ιστορικό 1ο Γυμνάσιο υποδέχθηκε την Δευτέρα,14 Σεπτεμβρίου 2020,τους μαθητές του για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μιας χρονιάς ιδιαίτερης και δύσκολης λόγω της πανδημίας.

Ο καθιερωμένος αγιασμός πραγματοποιήθηκε από τον Μητροπολίτη μας, κ.Θεολόγο, ο οποίος απευθυνόμενος στους μαθητές τόνισε -μεταξύ άλλων- ότι η φετινή δύσκολη χρονιά μας δίδει την δυνατότητα να καλλιεργήσουμε την υπευθυνότητα προς τον συνάνθρωπο και το κοινωνικό σύνολο.

Η νέα Διευθύντρια του Γυμνασίου μας, κ. Σ. Ζέττα, στην πρώτη της, συναισθηματικά φορτισμένη, ομιλία προς τα παιδιά ανέφερε μεταξύ άλλων: « Σας υποδεχόμαστε σήμερα με το χαμόγελο στα μάτια μας? Σας υποδεχόμαστε κυρίως όμως με την αγάπη και την έγνοια του Δασκάλου για να ξεκινήσουμε μαζί σας ένα νέο ταξίδι γνώσης και ομαλής ένταξης σας στην κοινωνία.

Οι προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε αναμφισβήτητα είναι μεγάλες! Δεν πρέπει να ξεχνούμε όμως πως το 1ο Γυμνάσιο Σερρών στη μακρά ιστορική του πορεία δοκιμάστηκε σε πολέμους, αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες αλλά παρέμεινε σταθερά ο θεμέλιος λίθος της εκπαίδευσης των Σερραίων πολιτών.

Έτσι και φέτος σε αυτή τη μοναδική συγκυρία σας διαβεβαιώνουμε πως θα αγωνιστούμε για το καλύτερο με υψηλό αίσθημα ευθύνης που διαθέτουμε και ευχόμαστε σε όλους με υγεία και φώτιση να διανύσουμε αλώβητοι τη σχολική χρονιά, ώστε η χαρά και η δημιουργικότητα να γεμίσουν και πάλι τις σχολικές τάξεις.

Αγαπημένα μας παιδιά σε λίγο θα ανεβείτε τα ιστορικά προπύλαια της εισόδου και θα περάσετε την πύλη του σχολείου, που εκπαίδευσε γενιές και γενιές Σερραίων. 

Είστε πλέον  οι μαθητές και οι μαθήτριες του 1ου Γυμνασίου Σερρών!!!

 Σας προτρέπω να σηκώστε το βλέμμα σας ψηλά και να κρατήστε για πάντα στη ψυχή σας τα λόγια  του εθνικού μας ποιητή που είναι χαραγμένα στο πρόθυρό του « Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα αισθανθής  μέσα σου να λαχταρίζη κάθε είδους μεγαλείο!”  

Σας προτρέπω να προσπαθήσετε με όλες σας τις δυνάμεις να υπηρετήσετε το υψηλό και το ωραίο, να καλλιεργείτε το πνεύμα και το ήθος σας, να αγαπάτε να μαθαίνετε, να γίνετε καλύτεροι άνθρωποι και να υπηρετήσετε την κοινωνία.  Αγαπήστε και περιφρουρήστε τη γλώσσα και την ιστορία μας και κρατήστε την ψυχή σας αγνή!»

Τον αγιασμό τίμησαν με την παρουσία τους ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, η Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, κ. Φωτεινή Αραμπατζή, ο Δήμαρχος Σερραίων, κ. Αλέξανδρος Χρυσάφης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Βασίλης Κατιρτζόγλου, ο Δ/ντής Δ/θμιας Εκπ/σης Σερρών, κ. Στέλιος Ρίζος, κι ο Δ/ντής Πρωτ/θμιας Εκπ/σης, κ. Γιάννης Καραβασίλης, μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων που συνέδραμαν τα μέγιστα στην άρτια διοργάνωση όλης της τελετής.

Με πνεύμα συλλογικής ευθύνης η Διεύθυνση κι ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου ευχόμαστε στους μαθητές μας, τους γονείς και τους κηδεμόνες τους καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σ΄ένα ασφαλές σχολείο.

 

      

 

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021 Read More »

ΛΟΙΜΩΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟ SARS?CoV-2 (COVID-19) ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Παρακαλείσθε να διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για την λειτουργία των Γυμνασίων Λυκείων, οι οποίες επισυνάπτονται στο παρακάτω έγγραφο.

Επίσης θα ήταν χρήσιμο να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο

                       

Η Διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου

Ζέττα Βασιλική

ΛΟΙΜΩΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟ SARS?CoV-2 (COVID-19) ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Read More »

Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων σχετικά με την ηλ. εφαρμογή e-eggrafes

 
Εν αναμονή της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.-ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2020-2021, παρακαλούμε να αποσταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών οι οποίοι/ες είναι ανήλικοι/ες ή στους ίδιους/ες αν είναι ενήλικοι/ες η επισυναπτόμενη επιστολή προς ενημέρωσή τους.

Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων σχετικά με την ηλ. εφαρμογή e-eggrafes Read More »

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

<>1.ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Το πρωί πριν ξεκινήσει το παιδί για το σχολείο, αν δεν νιώθει καλά:

  • Ο γονέας ενημερώνει το γιατρό και το σχολείο.
  • Του βάζει θερμόμετρο.
  • Το κρατά στο σπίτι και παρακολουθεί την υγεία του.

 

<>2. Επειδή υπάρχει απαγόρευση της λειτουργίας των κυλικείων των σχολικών μονάδων, οι μαθητές/τριες θα πρέπει να φέρουν νερό και κολατσιό μαζί τους από το σπίτι, διότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το προμηθευτούν.

<>3. Η προσέλευση των μαθητών θα γίνεται στις 8.00πμ (όπως συνήθως)-κρατώντας τις αποστάσεις- δεν θα γίνεται πρωϊνή συγκέντρωση, οι μαθητές/τριες θα μένουν στην αυλή όπως και στα διαλείμματα (σε συγκεκριμένο χώρο του τμήματός τους, όπως έχει καθορισθεί) και θα εισέρχονται με το χτύπημα του κουδουνιού ένας-ένας (και πάλι σε απόσταση) στο τμήμα τους.

<>4. Σε όλους τους χώρους του σχολείου (αίθουσες, αυλή, τουαλέτες κλπ) σημαντικό ρόλο παίζει η ΑΠΟΣΤΑΣΗ! (πάνω από 1,5μ).

<>5. Κατά την είσοδο/έξοδο από το τμήμα θα γίνεται χρήση του αντισηπτικού ή και του πλυσίματος των χεριών με νερό και κρεμοσάπουνο (οπωσδήποτε πάντα πριν την λήψη φαγητού).

<>6. Η χρήση μάσκας είναι προαιρετική (εάν χρησιμοποιηθεί, πρέπει να δοθούν οπωσδήποτε σαφείς οδηγίες για την χρήση της).

<>7. Όλοι μαζί, μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικοί, διοικητικό και προσωπικό καθαριότητας, εφαρμόζοντας τις οδηγίες των υπουργείων Παιδείας & Θρησκευμάτων και Υγείας, θα μεριμνήσουμε να γίνει όσο το δυνατόν ασφαλέστερη η επαναλειτουργία του σχολείου για όλους μας.

<>8. Με την ευκαιρία σας ενημερώνουμε ότι η παροχή διοικητικών υπηρεσιών και η προσέλευση γονέων/κηδεμόνων όσο λειτουργεί το σχολείο, θα γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Η είσοδος από Παπαπαύλου θα παραμένει κλειδωμένη. Είσοδος μόνο από Χρυσάφη.

<>9. Να παρακολουθείτε τα e-mail’s.

Σέρρες, 15/5/2020
Ο Διευθυντής
Νικόλαος Δημούδης

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. Read More »

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΟΡΟΝOΙΟΣ

Πως συμπεριφέρομαι μέσα στο σχολείο ? τι πρέπει να μην ξεχνάμε.

Προστάτευσε τον εαυτό σου και το σχολείο σου

  • Να βήχεις ή να φτερνίζεσαι στον αγκώνα σου ή σε χαρτομάντιλο, το οποίο θα πετάς αμέσως σε κάδο απορριμμάτων.
  • Να μην βάζεις τα χέρια σου στο στόμα, στη μύτη ή στα μάτια σου.
  • Να πλένεις συχνά τα χέρια σου με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά πριν τη λήψη φαγητού και μετά τη χρήση της τουαλέτας. Αν δεν υπάρχει σαπούνι και νερό, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα.
  • Να μην ανταλλάσσεις αντικείμενα (όπως στυλό, μολύβι, γόμα, κινητό τηλέφωνο, χαρτονομίσματα, κέρματα κλπ) με τους συμμαθητές σου.
  • Να κρατάς απόσταση 1,5 μ. με τους συμμαθητές σου μέσα στην τάξη και στους άλλους χώρους του σχολείου, καθώς και με τους φίλους και γνωστούς σου έξω από το σχολείο.

Σε περίπτωση που εμφανίσεις πυρετό, βήχα ή δυσκολία στην αναπνοή να ενημερώσεις άμεσα τους γονείς/κηδεμόνες σου ή τον καθηγητή σου και να μείνεις σπίτι μέχρι να νιώσεις τελείως καλά.

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΟΡΟΝOΙΟΣ Read More »

Απουσίες μαθητών από 18 Μαΐου. Πότε δεν λαμβάνονται υπόψη.

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

Α. Οι απουσι?ες των μαθητω?ν/τριω?ν, οι οποι?ες θα πραγματοποιηθου?ν μετα? την επαναλειτουργι?α του σχολείου, από τη Δευτε?ρα 18η Μαϊ?ου 2020, δεν θα ληφθου?ν υπο?ψη για τον χαρακτηρισμο? της φοι?τηση?ς τους, εφο?σον ο γονε?ας η? κηδεμο?νας τους, η? οι ι?διοι/ες εα?ν ει?ναι ενη?λικοι/ες, υποβα?λλουν υπευ?θυνη δη?λωση, ο?τι ο/η μαθητη?ς/τρια ανη?κει σε ομα?δα αυξημε?νου κινδυ?νου για νο?σηση απο? COVID-19 – ο?πως αυτη? ορι?ζεται απο? το α?ρθρο εικοστο? πε?μπτο της απο? 14.3.2020 Πρα?ξης Νομοθετικου? Περιεχομε?νου (ΦΕΚ Α ? 64) και την υπ ?αριθμ. ΔΙΔΑΔ/Φ.64/315/ οικ.8030/18.3.2020 κοινη? απο?φαση Υπουργω?ν Υγει?ας και Εσωτερικω?ν (ΦΕΚ Β ?928), η? σε τυχο?ν μεταγενε?στερο της παρου?σας απο?φασης, νο?μο η? υπουργικη? απο?φαση – η? ε?ρχεται σε στενη? επαφη? με α?τομο του οικογενειακου? του περιβα?λλοντος που ανη?κει στην παραπα?νω ομα?δα αυξημε?νου κινδυ?νου, η? η?δη νοσει?.

B. Στην Υπεύθυνη δήλωση θα αναφε?ρεται ποια από τις παρακάτω περιπτώσεις ισχύει:

α) «το τε?κνο μου ανη?κει σε ομα?δα αυξημε?νου κινδυ?νου για νο?σηση απο? COVID-19» η?

β) «ε?χω α?τομο στο οικογενειακο? μου περιβα?λλον που ανη?κει σε ομα?δα αυξημε?νου κινδυ?νου για νο?σηση απο? COVID-19 η? η?δη νοσει?».

Παρακαλώ οι Υπεύθυνες δηλώσεις να κατατεθούν στο σχολείο με οποιοδήποτε πρόσφορο μέσο μέχρι την Πέμπτη 14 Μαΐου, ώστε να γίνει ο απαραίτητος προγραμματισμός από το σχολείο.

Υπόδειγμα Υπεύθυνης δήλωσης:

Απουσίες μαθητών από 18 Μαΐου. Πότε δεν λαμβάνονται υπόψη. Read More »

Ενημερωτικό υλικό σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Στα παρακάτω συνημμένα θα βρείτε τέσσερα (4) ενημερωτικά φυλλάδια της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Παρακαλώ τους γονείς/κηδεμόνες, αλλά και τους μαθητές/τριες να τα μελετήσουν.
Ο Διευθυντής
Νικόλαος Δημούδης 
 

 

Ενημερωτικό υλικό σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο Read More »

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Αρχίζω με την e-me: Οδηγίες βήμα-βήμα για μαθητές/τριες.
 
Η e-me είναι η νέα διαδικτυακή Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα που διατίθεται από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς. Παρέχει έναν ασφαλή «χώρο» για συνεργασία και επικοινωνία μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και σχολείων, καθώς και ψηφιακά «εργαλεία» για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης. Η πλατφόρμα αυτή θα χρησιμοποιηθεί από το σχολείο για τα περισσότερα μαθήματα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση e-me.edu.gr
Ο Διευθυντής
 

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων Read More »

Σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες. Σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων αποκλειστικά
για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σας κοινοποιούμε μια ενημέρωση που αφορά την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από το Ελληνικό Δημόσιο όπως εκπροσωπείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας. 

Με εκτίμηση 
Ο Διευθυντής 
Νικόλαος Δημούδης.

Σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Read More »

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Στο συννημμένο έγγραφο  υπάρχουν οι οδηγίες για την δημιουργία των λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΔΣ), που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την διδασκαλία από απόσταση. Παρακαλώ να μεριμνήσετε άμεσα για την δημιουργία των λογαριασμών. Με εκτίμηση ο διευθυντής, Νικόλαος Δημούδης.

Παράκληση:

1. να επιμένετε καθόσον οι Servers λόγω φόρτου εργασίας όπως καταλαβαίνετε πολλές φορές είναι εκτός λειτουργίας.

2. Να επιλέγετε εκτός από την τάξη και το τμήμα του μαθητή/τριας.

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο Read More »

Μένουμε σπίτι….Συνδε-Δεμένοι

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Στα συννημμένα μπορείτε να βρείτε το ηλεκτρονικό έντυπο με τίτλο “Μένουμε σπίτι….Συνδε-Δεμένοι” του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το έντυπο περιλαμβάνει χρήσιμες επισημάνσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια παραμονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό – Covid-19.

Ο διευθυντής

Μένουμε σπίτι….Συνδε-Δεμένοι Read More »

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες.

Λόγω των έκτακτων συνθηκών και της λήψης μέτρων για την αντιμετώπιση της διάδοσης του κορωνοϊού, σας ενημερώνουμε ότι το τηλέφωνο επικοινωνίας – εξυπηρέτησης του σχολείου είναι το 2321022506 και το e-mail επικοινωνίας – εξυπηρέτησης του σχολείου είναι:   mail@1gym-serron.ser.sch.gr

Θα προηγείται επικοινωνία με τους δυο παραπάνω τρόπους και αν κρίνεται επείγουσα η περίπτωση θα αντιμετωπίζεται με φυσική παρουσία.

Σέρρες, 18 Μαρτίου 2020

   Με εκτίμηση

  ο Διευθυντής

Νικόλαος Δημούδης

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Read More »

«Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι, στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα»

ΘΕΜΑ: Διαβίβαση Οδηγιών
Σας διαβιβάζουμε Οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας με θέμα:
«Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι, στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης
για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την
κοινότητα»

«Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι, στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα» Read More »

Ενημέρωση από τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

        Το Δ.Σ του συλλόγου γονέων & κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου, θέλει να σας ευχαριστήσει θερμά για την ανταπόκρισή σας στο κάλεσμα για συνεισφορά διαφόρων υλικών, προκειμένου τα παιδιά του σχολείου να δημιουργήσουν χριστουγεννιάτικες κατασκευές.

        Επίσης, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους γονείς, που προσέφεραν αφιλοκερδώς βασικές πρώτες ύλες, αλλά και αυτούς που εργάστηκαν πάνω στις κατασκευές για την επιτυχή ολοκλήρωση αυτών.

        Το μπαζάρ, ολοκληρώνεται στις 20/12/19, όπου τα έργα των μαθητών θα βρίσκονται επί της πεζοδρομημένης οδού Μεραρχίας, για μία και μοναδική ημέρα. Τα έσοδα, θα διατεθούν για την ενίσχυση των διαφόρων δράσεων των μαθητών, όλων των τάξεων του Γυμνασίου.

        Σας καλούμε όλους να δώσετε το παρών και να ενισχύσετε τους μικρούς καλλιτέχνες, που έχουν ανάγκη να δουν ότι τα έργα τους αναγνωρίζονται και πως γονείς, συγγενείς και φίλοι, βρίσκονται δίπλα στις προσπάθειές τους.

        Πληροφορίες για τις δράσεις του Συλλόγου και των μαθητών, μπορείτε να έχετε από τη σελίδα στο Facebοοk, στη διεύθυνση http://www.facebook.com/groups/537799190043964, με το όνομα ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ ή για επικοινωνία με το Δ.Σ του Συλλόγου στο e mail SYLGONKHD.1GYMN@Yahoo.com.

        Τέλος υπενθυμίζεται η ετήσια συνδρομή η οποία είναι

        0 ? για τους πολύτεκνους

        10 ? για για 3 παιδιά

        15 ? για 1 παιδί

        20 ? για 2 παιδιά       

        Ευχαριστούμε και πάλι για τη βοήθεια και τη συνεργασία. Περιμένουμε να σας δούμε στις 20/12/19, για να αγκαλιάσουμε όλοι μαζί τις ελπίδες των δικών μας παιδιών.

        Καλές γιορτές σε όλους!!!

Με εκτίμηση                                                                                                                                                                        Το Δ.Σ Γονέων και Κηδεμόνων

Ενημέρωση από τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων Read More »

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ “ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΠΝΙΓΜΟΥ”

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, η εισαγγελία Πρωτοδικών Σερρών απέστειλε σε όλα τα σχολεία έγγραφο αναφορικά με το ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ “παιχνίδι του πνιγμού”. Σας παρακαλώ ενημερωθείτε για το έγγραφο αυτό που υπάρχει πιο κάτω.

Με εκτίμηση ο Διευθυντής

Νικόλαος Δημούδης

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ “ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΠΝΙΓΜΟΥ” Read More »

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ? ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ

Ο Όμιλος Σερρών για την Ουνέσκο ανακοινώνει τη δημιουργία ομάδων γονέων για την πραγματοποίηση κύκλων συναντήσεων στα θέματα:

  • Οικογένεια: Πως να επικοινωνούμε καλύτερα- Βελτίωση της επικοινωνίας   μέσα στην οικογένεια
  • Γονείς και σχολείο: Ο δρόμος για μια σωστή συνεργασία

Πως να βοηθήσω το παιδί μου – στάδια ανάπτυξης-   απαιτήσεις σχολείου και καλή προσαρμογή, γονείς και εκπαιδευτικοί

  • Τί συμβαίνει στο παιδί μου: έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση   δύσκολων συμπεριφορών
  • Συμβουλευτική υποστήριξη και αγωγή υγείας σε ευπαθείς κοινωνικές   ομάδες
  • Ενημέρωση γονέων για την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους,ανάλογα με την ηλικία τους         
  • Πως προστατεύω το παιδί μου στο διαδίκτυο

Η εκπα?δευση γον?ων αφορ? δραστηρι?τητες που εμπλουτ?ζουν τις γν?σεις των γον?ων για την αν?πτυξη του παιδιο?, βοηθο?ν στην απ?κτηση γονικ?ν δεξιοτ?των ?τσι ?στε να ενδυναμωθο?ν οι σχ?σεις γον?ων και παιδι?ν και προωθο?ν τις κατ?λληλες για κ?θε ηλικ?α, φροντ?δα και δραστηρι?τητες για την προ?θηση της υγε?ας, της αν?πτυξης και των κοινωνικ?ν και συναισθηματικ?ν δεξιοτ?των του παιδιο?. Οι δράσεις συντονίζονται από εξειδικευμένο ψυχολόγο.

  • Διάρκεια κύκλων συναντήσεων : 2 μήνες
  • Συχνότητα: Εβδομαδιαίες συναντήσεις διάρκειας 2 ωρών, απογεύματα
  • Αριθμός συμμετεχόντων ανά ομάδα: 15-20
  • Τόπος: Οι ομάδες γονεών θα φιλοξενούνται ανά περίπτωση είτε σε σχολικές μονάδες κατόπιν σχετικής συνεννόησης, είτε στα γραφεία του Ομίλου Σερρών για την Ουνέσκο
  • Συμμετοχή: Οι Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων καθώς και μεμονωμένοι ενδιαφερόμενοι γονείς του Νομού Σερρών μπορούν να δηλώνουν συμμετοχή στο in4childserres@gmail.com έως την  30-11-2019.
  • ΤΗΛ 6944169983   κ Λιάνα Αραμπατζή

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ? ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Read More »

«Ενισχυτική διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σχολικό έτος 2019-2020»

Αγαπητοί γονείς, σας γνωστοποιούμε ότι δημοσιεύτηκε η Υπουργική Απόφαση σχετικά με την Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος
2019-2020. Σύμφωνα με την ανωτέρω Υπουργική Απόφαση, για το σχολικό έτος 2019-2020 η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα μαθήματα:
Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά.
 
Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας
καθορίζεται ως εξής:
? Για την πρώτη τάξη Γυμνασίου: τρεις (3) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Μαθηματικά, μία (1) ώρα Φυσική και δύο (2) ώρες Αγγλικά.
Σύνολο έντεκα (11) ώρες.
? Για την δεύτερη τάξη Γυμνασίου: τρεις (3) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Μαθηματικά, μία (1) ώρα Φυσική, μία (1) ώρα Χημεία και δύο (2) ώρες Αγγλικά. Σύνολο δώδεκα (12) ώρες.
? Για την τρίτη τάξη Γυμνασίου: τρεις (3) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Μαθηματικά, μία (1) ώρα Φυσική, μία (1) ώρα Χημεία και δύο (2) ώρες Αγγλικά. Σύνολο δώδεκα (12) ώρες.
 
Η Ενισχυτική Διδασκαλία καλύπτει 1-5 διδακτικές ώρες την ημέρα μετά τη λήξη του κανονικού προγράμματος. Κάθε μαθητής/τρια μπορεί να παρακολουθήσει από ένα έως και όλα τα μαθήματα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας.
 
Θα πρέπει να υποβληθεί στο σχολείο σχετική αίτηση-δήλωση μαθημάτων που επιθυμείτε να παρακολουθήσει το παιδί σας το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 18/10/2019.
 

«Ενισχυτική διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σχολικό έτος 2019-2020» Read More »

ΑΓΙΑΣΜΟΣ – ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019-2020

Καλή Σχολική Χρονιά με Υγεία και Πρόοδο.

Ο Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά 2019-2020, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00 το πρωί.

Οι μαθητές/τριες θα παραλάβουν την ημέρα αυτή και τα βιβλία σε πλαστική σακκούλα (χορηγία του Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων του σχολείου).

Ο Διευθυντής

ΑΓΙΑΣΜΟΣ – ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019-2020 Read More »

ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΣ

Με μεγάλη καθυστέρηση δημοσιοποιούμε μια ακόμη διάκριση του ιστορικού 1ου Γυμνασίου Σερρών. Συγκεκριμένα η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας αποτελούμενη από τους μαθητές της Γ? Τάξης Αλεξανδρίδη Χαράλαμπο και Δημόπουλο Νικόλαο κατέλαβε την 3η θέση μεταξύ είκοσι τριών (23) ομάδων στο αγωνιστικό μέρος του 5ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ρομποτικής.

Το Μ.Φ.Ρ. διοργανώνει τα τελευταία πέντε χρόνια το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη μια εβδομάδα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Είναι μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά τα οποία αγωνίζονται επί τετραώρου σε μια άγνωστη από πριν άσκηση. Μετά το πέρας του χρόνου γίνεται η επίδειξη όλων των εργασιών υπό την επίβλεψη διαιτητών, οι οποίοι δίνουν και την βαθμολογία. Προς το τέλος της ημέρας ανακοινώνονται και τα αποτελέσματα. Εκεί λοιπόν πήραμε την 3η θέση αφού οι μαθητές μας συνεργάστηκαν άψογα.

Πέρα από την διάκριση το παιδαγωγικό όφελος είναι δεδομένο, αφού τα παιδιά αναπτύσσουν την ευγενική άμιλλα, ανταλλάσουν απόψεις με παιδιά από άλλες πόλεις που αφορούν στην Ρομποτική. Επιπρόσθετα μαθαίνουν να πειθαρχούν σε κανόνες, προκαλούνται να αξιολογήσουν τις γνώσεις τους πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο όπως και να μπαίνουν στην διαδικασία σχεδιασμού για κάτι περισσότερο, για κάτι μεγαλύτερο, για κάτι καλύτερο.

Ως προπονητής συνόδευσε την ομάδα στη Θεσσαλονίκη ο καθηγητής Πληροφορικής του σχολείου μας Κωνσταντίνος Ελευθεριάδης.

ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΣ Read More »

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

Συνεχίστηκαν και φέτος οι διακρίσεις μαθητών του σχολείου μας στους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Έτσι, στον 79ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό στα μαθηματικά «ΘΑΛΗΣ» στις 10 Νοεμβρίου 2018, υπήρξαν οι διακρίσεις των παρακάτω μαθητών μας :

ΒΟΥΖΟΥΚΑ-ΔΟΒΙΣΤΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ               

ΣΑΡΗΜΠΑΛΙΔΗΣ ΑΡΣΕΝΙΟΣ

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

Η εκπαιδευτική κοινότητα του 1ου Γυμνασίου συγχαίρει θερμά τα παιδιά και εύχεται καλή πρόοδο και πάντα επιτυχίες!

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ Read More »

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σερρών

Στις 20 και 21 Νοεμβρίου, τμήματα της Α΄ Γυμνασίου επισκέφθηκαν, συνοδεία των φιλολόγων του σχολείου μας Φώτη Αικ. και Διονυσίου Α., το Μπεζεστένι. Εκεί, ο διακεκριμένος αρχαιολόγος Νικόλαος Μπονόβας ταξίδεψε τα παιδιά με την κατατοπιστική ξενάγησή του στον κόσμο των προϊστορικών εποχών και των αρχαίων ιστορικών χρόνων.

Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τον πολιτισμικό πλούτο και την ιστορία του τόπου τους. Ανακάλυψαν επιτεύγματα και αξίες που κρύβονται πίσω από τα εκθέματα. Καλλιέργησαν την ιστορική και κριτική τους σκέψη με ομαδικές δημιουργικές δραστηριότητες και δέχτηκαν ερεθίσματα για περαιτέρω προβληματισμό.

Ήταν μια εποικοδομητική περιήγηση σε περασμένους αιώνες, ένα ψυχαγωγικό ταξίδι στο μακρινό παρελθόν των Σερρών, που «ζωντανεύει» μέσα στον χώρο του Μουσείου.

Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σερρών Read More »

Γιορτή για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου

Στις 16/11/2018 το σχολείο μας τίμησε την εξέγερση του Πολυτεχνείου ?73 με μια γιορτήπρωτότυπη και συναισθηματικά φορτισμένη. Η συνεργασία των υπεύθυνων καθηγητριών Γ. Μαλιώση, Μ. Βαρναλίδου, Μ. Μπαλικτσή και Αικ. Φώτη ζωντάνεψε μπροστά στα μάτια των μαθητριών και των μαθητών την ιστορία της νύχτας της 17ης Νοέμβρη του ?73 και των ηρώων της. Τα θεατρικάδρώμενα, τα οπτικά ντοκουμέντα, τα τραγούδια και τα υπέροχασκηνικάκράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών. Το μήνυμα της γιορτής μας, ότι στην Ελλάδα, τη χώρα που έδωσε νόημα στην Ελευθερία και δημιούργησε τη Δημοκρατία, που γέννησε τον ορθό λόγο, που ανέπτυξε την Παιδεία και καλλιέργησε τον σεβασμό στον Άνθρωπο, καμία εξουσία δεν μπορεί να φιμώσει την ελεύθερη βούληση, να καταπατήσει τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και να περιφρονήσει το χρέος προς τα κοινά, άγγιξε τις καρδιές όλων, μεγάλων και μικρών.

 

Γιορτή για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου Read More »

Μαθη?ματα που διδα?σκονται στο Γυμνα?σιο- Διαδικασι?α αξιολο?γησης

1. Τα μαθη?ματα που διδα?σκονται στο Γυμνα?σιο κατατα?σσονται σε τρεις ομα?δες.
Η πρω?τη ομα?δα (Ομα?δα Α’) περιλαμβα?νει τα εξη?ς μαθη?ματα:
1) Νεοελληνικη? Γλω?σσα και Γραμματει?α (Γλωσσικη? Διδασκαλι?α και Νεοελληνικη? Λογοτεχνι?α), 2) Μαθηματικα?, 3) Φυσικη?,4) Ιστορι?α.
Η δευ?τερη ομα?δα (Ομα?δα Β ?) περιλαμβα?νει τα εξη?ς μαθη?ματα:
1) Αρχαι?α Ελληνικη? Γλω?σσα και Γραμματει?α (Αρχαι?α Ελληνικη? Γλω?σσα, Αρχαι?α Ελληνικα? Κει?μενα απο? Μετα?φραση), 2) Χημει?α, (δεν διδάσκεται στην Α Γυμνασίου)
3) Βιολογι?α, 4) Γεωλογι?α- Γεωγραφι?α,
5) Κοινωνικη? και Πολιτικη? Αγωγη?, (δεν διδάσκεται στην Α Γυμνασίου).6)Θρησκευτικα?,
7) Αγγλικα?, 8) Δευ?τερη ξε?νη γλω?σσα και 9) Οικιακη? Οικονομι?α.
Η τρι?τη ομα?δα (Ομα?δα Γ ?) περιλαμβα?νει τα εξη?ς μαθη?ματα: 1) Τεχνολογι?α – Πληροφορικη?, 
2) Μουσικη? ? Καλλιτεχνικα? 3) Φυσικη? Αγωγη?.
 
Διαδικασι?α αξιολο?γησης
1. Η διαδικασι?α αξιολο?γησης της επι?δοσης του μαθητη? ορι?ζεται ως εξη?ς:
Α. Για την αξιολο?γηση της επι?δοσης του μαθητη? κατα? τη δια?ρκεια των τετραμη?νων συνεκτιμω?νται τα παρακα?τω κριτη?ρια:
α) η συνολικη? συμμετοχη? του μαθητη? στη μαθησιακη? διδασκαλι?α (τα ερωτη?ματα που θε?τει, οι απαντη?σεις που δι?νει, η συμβολη? του στη μελε?τη ενο?ς θε?ματος με?σα στην τα?ξη, η συνεργασι?α του με συμμαθητε?ς, η επιμε?λεια στην εκτε?λεση των εργασιω?ν που του ανατι?θενται), απο? την οποι?α ο εκπαιδευτικο?ς σχηματι?ζει εικο?να για τις γνω?σεις, την κατανο?ηση εννοιω?ν και φαινομε?νων, τις δεξιο?τητες επι?λυσης προβλη?ματος, τις επικοινωνιακε?ς δεξιο?τητες , την κριτικη? σκε?ψη, τη δημιουργικο?τητα κ.τ.λ.,
β) οι εργασι?ες που εκτελει? ο μαθητη?ς στο πλαι?σιο της καθημερινη?ς μαθησιακη?ς διαδικασι?ας στο σχολει?ο η? στο σπι?τι, ατομικα? η? ομαδικα?,
γ) οι συνθετικε?ς δημιουργικε?ς εργασι?ες, ατομικε?ς η? ομαδικε?ς, οι διαθεματικε?ς εργασι?ες
δ) οι ωριαι?ες γραπτε?ς δοκιμασι?ες,
ε) οι ολιγο?λεπτες γραπτε?ς δοκιμασι?ες (τεστ).
Β. Ο?σον αφορα? τις ωριαι?ες γραπτε?ς δοκιμασι?ες αυτε?ς ει?ναι:
α) προειδοποιημε?νες, αν ε?πονται μιας ανακεφαλαι?ωσης και καλυ?πτουν ευρυ?τερη διδακτικη? ενο?τητα για την οποι?α ε?χουν διατεθει? με?χρι τε?σσερις (4) διδακτικε?ς ω?ρες.
β) μη προειδοποιημε?νες, αν καλυ?πτουν την υ?λη που διδα?χθηκε στο αμε?σως προηγου?μενο μα?θημα.
Γ. Στα μαθη?ματα της Ομα?δας Α ? διενεργει?ται μο?νο μια ωριαι?α γραπτη? δοκιμασι?α κατα? τη δια?ρκεια του πρω?του τετραμη?νου. Στα μαθη?ματα της Ομα?δας Β ? διενεργει?ται μι?α ωριαι?α γραπτη? δοκιμασι?α κατα? τη δια?ρκεια του πρω?του τετραμη?νου και μι?α κατα? τη δια?ρκεια του δευ?τερου τετραμη?νου. Κατα? το δευ?τερο τετρα?μηνο ο διδα?σκων μα?θημα της δευ?τερης (esos) ομα?δας δυ?ναται να επιλε?ξει, αντι? της διεξαγωγη?ς ωριαι?ας γραπτη?ς δοκιμασι?ας σε κα?ποιο τμη?μα η? κα?ποια τμη?ματα, την ανα?θεση μιας συνθετικη?ς δημιουργικη?ς εργασι?ας μικρη?ς ε?κτασης στους μαθητε?ς του τμη?ματος η? των τμημα?των. Στα μαθη?ματα της τρι?της ομα?δας δεν διενεργει?ται καμια? ωριαι?α γραπτη? δοκιμασι?α.
Δ. Οι ωριαι?ες γραπτε?ς δοκιμασι?ες πραγματοποιου?νται με τον παρακα?τω περιορισμο?:
Κα?θε τμη?μα μπορει? να εξετα?ζεται με ωριαι?α γραπτη? δοκιμασι?α μο?νο σε ε?να (1) μα?θημα την ημε?ρα και με?χρι σε τρι?α (3) το πολυ? μαθη?ματα την εβδομα?δα. Για τον σωστο? προγραμματισμο? αυτω?ν των γραπτω?ν δοκιμασιω?ν, οι εκπαιδευτικοι? καταγρα?φουν ε?γκαιρα, σε ειδικο? τετρα?διο, την ημε?ρα που προτι?θενται να διενεργη?σουν ωριαι?α γραπτη? δοκιμασι?α σε κα?ποιο τμη?μα, για να ενημερω?σουν τους συναδε?λφους τους.
Ε. Οι ολιγο?λεπτες γραπτε?ς δοκιμασι?ες πραγματοποιου?νται με τους εξη?ς περιορισμου?ς:
α) δεν υπερβαι?νουν τις τρεις (3) ανα? μα?θημα για κα?θε τετρα?μηνο,
β) διαρκου?ν το πολυ? δε?κα (10) λεπτα?,
γ) τα ερωτη?ματα αναφε?ρονται στο αμε?σως προηγου?μενο μα?θημα και ε?χουν ελεγχθει? ο?τι ει?ναι δυνατο?ν να απαντηθου?ν εντο?ς του διαθε?σιμου χρο?νου.

Μαθη?ματα που διδα?σκονται στο Γυμνα?σιο- Διαδικασι?α αξιολο?γησης Read More »

Ενισχυτική διδασκαλία 2018-2019-Αίτηση

Σας ενημερώνουμε ότι για το σχολικό έτος 2018-2019 η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά.  Η αίτηση δήλωση είναι παρακάτω:

Ενισχυτική διδασκαλία 2018-2019-Αίτηση Read More »

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2018-2019

Καλή Σχολική Χρονιά και καλή πρόοδο.

O Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά 2018-2019 θα γίνει την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 9.30 πμ.

Οι μαθητές/τριες πρέπει να παραβρίσκονται στο σχολείο από τις 9.15.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2018-2019 Read More »

Δράσεις του Γαλλόφωνου τμήματος

Οι μαθητές του Γαλλόφωνου τμήματος Γ2 του Σχολείου μας, με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων, στις 11/12/2017, παρουσίασαν, σε ραδιοφωνική εκπομπή της ΕΡΑ Σερρών, γαλλικά ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων, είπαν τα κάλαντα και έδωσαν τις ευχές τους α λα γαλλικά.

Περισσότερα στο συνημμένο αρχείο

Δράσεις του Γαλλόφωνου τμήματος Read More »

Πρόσκληση σε θεατρική μαθητική παράσταση και σε τελετή αποφοίτησης.

Σας προσκαλούμε την Τρίτη 19 Ιουνίου και ώρα 9.15 μ.μ. στον προαύλιο χώρο του Σχολείου μας για να παρακολουθήσετε την θεατρική παράσταση “Γιατί μαλώνετε;”. Θα ακολουθήσει και τελετή αποφοίτησης. Η είσοδος είναι ελεύθερη. Όσες κυρίες επιθυμούν να ετοιμάσουν κάποια εδέσματα για τον μπουφέ που θα παρατεθεί, να προσέλουν λίγο νωρίτερα.

Ο Δ/ντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Ο Σύλλογος των Γονέων και Κηδεμόνων

Πρόσκληση σε θεατρική μαθητική παράσταση και σε τελετή αποφοίτησης. Read More »

Πρόσκληση σε θεατρική μαθητική παράσταση του συλλόγου Ελληνογαλλικής Φιλίας.

Έχουμε τη χαρά να σας προσκαλέσουμε την μαθητική θεατρική παράσταση INTERMEZZO του Ζαν Ζιρωντού σε διασκευή της Αντωνίας Θεοχαρίδου, την Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018 και ώρα 21:00 στο ΔΗΠΕΘΕ Σερρών. Συμμετέχουν μαθητές των παρακάτω σχολείων :  1ο, 2ο, 3ο, 4ο, 6ο Γυμνάσιο, 3ο Λύκειο και  Μουσικό Σχολείο Σερρών.  Από το σχολείο μας συμμετέχουν στην παράσταση οι μαθήτριες:  Παπαπασχάλη Πετρούλα, Μαντζάρη Στέλλα, Χαριζάνη Δήμητρα, Πατουλίδου Αλεξάνδρα και Σιδερά Γεωργία. Σε ανακοίνωση της προέδρου του συλλόγου Ελληνογαλλικής Φιλίας ΣΕΡΡΕΣ-FOSSES και καθηγήτριας του 1ου Γυμνασίου κ. Θεοδωρίδου Αργυρούλας, μεταξύ των άλλων αναφέρεται: «Μαθητές και εκπαιδευτικοί, μέσα από το θέατρο στην εκπαίδευση, προσπαθούμε να χτίσουμε γέφυρες, να ανοίξουμε δρόμους, να δημιουργήσουμε δεσμούς αλληλεγγύης και να μεταβιβάσουμε υγιή πρότυπα?.»

Πρόσκληση σε θεατρική μαθητική παράσταση του συλλόγου Ελληνογαλλικής Φιλίας. Read More »

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το ΥΠΠΕΘ προτίθεται να δώσει τη δυνατότητα στους/στις μαθητές/τριες που θα φοιτήσουν στη Γ΄ Γυμνασίου από το σχολικό έτος 2018-2019 να παρακολουθήσουν πρόγραμμα προετοιμασίας για την πιστοποίηση γλωσσομάθειας επιπέδου Β2 (καλή γνώση της γλώσσας-??lower??) στην αγγλική γλώσσα ή πρόγραμμα για την πιστοποίηση της επάρκειας χρήσης των ΤΠΕ. Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται μετά το πέρας του ημερήσιου ωρολογίου προγράμματος, επί 3 διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως. Στο τέλος του σχολικού έτους οι μαθητές/τριες που θα παρακολουθήσουν  τα μαθήματα αυτά θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν δωρεάν στις εξετάσεις αγγλικής του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (επιπέδου Β2) ή στη διαδικασία πιστοποίησης της επάρκειας χρήσης των ΤΠΕ, για την οποία επίκειται η κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης στη Βουλή.

Για τον σκοπό αυτό και τον ορθό και έγκαιρο προγραμματισμό των τμημάτων, καλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που αποφοιτούν από τη Β΄ Γυμνασίου κατά το τρέχον σχολικό έτος και επιθυμούν τη συμμετοχή των παιδιών τους σε ένα από τα δύο προγράμματα να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους, συμπληρώνοντας τη συνημμένη δήλωση και παραδίδοντάς την στο σχολείο την ημέρα παραλαβής του ελέγχου προόδου.(ή μέχρι τις 12 Ιουνίου 2018)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Read More »

Επίσκεψη στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

Παρακινημένοι από την ενότητα: «Ταυτότητα και ενεργός συμμετοχή του πολίτη-Δικαίωμα όλων στην εκπαίδευση»  του προγράμματος Αγωγής Υγείας  Erasmus+  ?Otherness?, που υλοποιείται για τρίτη χρονιά στο σχολείο μας, οι μαθητές του Γ3 με τη συνοδεία της φιλολόγου Φώτη Αικατερίνης επισκέφτηκαν το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ.  Εκεί είχαν τη χαρά να ξεναγηθούν στον «Πύργο» της Παιδαγωγικής από τον καθηγητή κ. Νικόλαο Λαμπρινό ο οποίος τους υποδέχτηκε στην αίθουσα «Λόγου και Τέχνης» καλωσορίζοντας τους σαν μελλοντικούς φοιτητές. Τους μίλησε αναλυτικά για τα μαθήματα και τους τομείς της Σχολής, τη δυνατότητα μεταπτυχιακών σπουδών και τις επαγγελματικές διεξόδους τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον τους. Τους ξενάγησε στη Βιβλιοθήκη της Σχολής που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα γνωστικών αντικειμένων με έμφαση στην Εκπαίδευση και στις Κοινωνικές Επιστήμες. Στο αναγνωστήριο τα παιδιά μας επέδειξαν ιδιαίτερο ζήλο στην ενασχόληση με τον κόσμο των βιβλίων, κυρίως με τα αντικείμενα της παιδικής λογοτεχνίας αλλά και της ψυχολογίας του εφήβου. Ακόμη επισκέφτηκαν τη Νησίδα Υπολογιστών στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του 1ου ορόφου της Σχολής. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η ύπαρξη ανταλλακτικής βιβλιοθήκης με τίτλο «Δίνω και παίρνω». Τέλος ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του Κέντρου Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης, το οποίο δίνει έμφαση στα ψηφιακά γεωγραφικά δεδομένα και στην αξιοποίηση τους στα σχολικά μαθήματα της Γεωγραφίας και της Ιστορίας και του οποίου ο κ. Ν. Λαμπρινός είναι πρόεδρος. Ευχαριστούμε τον πρόεδρο του Παιδαγωγικού Τμήματος του Α.Π.Θ. κ. Αθανάσιο Αϊδίνη και τον κ. Ν. Λαμπρινό για τη φιλοξενία και ελπίζουμε πως οι μαθητές και μαθήτριες μας θα επισκεφτούν την Παιδαγωγική Σχολή ως φοιτητές και φοιτήτριες πλέον.

              

Επίσκεψη στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Read More »

ΕΠΙΔΟΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ

Αγαπητοί γονείς, καλείσθε να παραλάβετε τους ελέγχους με την προφορική βαθμολογία του Β τετραμήνου των παιδιών σας, σήμερα 31/5/2018 έως και αύριο 1/6/2018 και μέχρι τις 3 το μεσημέρι.

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής

ΕΠΙΔΟΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Read More »

Παράταση ημερομηνίας υποβολής αίτησης για τις ηλεκτρονικές εγγραφές.

Η ημερομηνία υποβολής της «Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής ? Δήλωσης Προτίμησης», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2018-2019 στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.grπαρατείνεται  μέχρι την Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018 και ώρα 22.00.

Παράταση ημερομηνίας υποβολής αίτησης για τις ηλεκτρονικές εγγραφές. Read More »

Διάκριση μαθητή μας σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής.

Ο μαθητής της Γ΄τάξης του σχολείου μας ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΖΕΛΙΟΣ απέσπασε 2ο βραβείο Αριστείας για την υψηλή επίδοσή του και τη διάκρισή του στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής Γυμνασίου «Αριστοτέλης» του έτους 2018. Τον Διαγωνισμό διοργάνωσαν το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, η Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση και η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, την 10/03/2018.

Η εκπαιδευτική κοινότητα του 1ου Γυμνασίου συγχαίρει θερμά τον ανωτέρω μαθητή και του εύχεται καλή πρόοδο και πάντα επιτυχίες!

Διάκριση μαθητή μας σε Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής. Read More »

“ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ”

Στα πλαίσια του μαθήματος της τεχνολογίας την φετινή χρονιά αποφασίσαμε να ιδρύσουμε μια επιχείρηση κατασκευής κοσμημάτων από ανακυκλώσιμα υλικά, όπως χαρτί από διαφημιστικά φυλλάδια , κομμάτια υφάσματος και άλλα. . Υλικά λοιπόν τα οποία είναι άχρηστα έγιναν χρήσιμα. Τα παιδιά δημιούργησαν υπέροχα κοσμήματα, αποκτώντας παράλληλα και οικολογική συνείδηση. Με την εικονική επιχείρησή μας αυτή πήραμε μέρος στις 4 Μαΐου, στον διαγωνισμό «Μαθητών Επιχειρείν» που διοργάνωσε για τέταρτη συνεχή χρονιά το Επιμελητήριο Σερρών σε συνεργασία με το ΚΕ.ΣΥ.Π. Σερρών, με το τμήμα Β3 του σχολείου μας και την καθηγήτρια του μαθήματος κ. Σταμπουλάκη Μαρία.

        

“ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ” Read More »

Παρουσίαση Βιβλίου

Το βιβλιοπωλείο «ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ», ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών «Εμμανουήλ Παππάς» και οι Εκδόσεις «ΨΥΧΟΓΙΟΣ» σας προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του Θοδωρή Παπαθεοδώρου «Γυναίκες της Μικρής Πατρίδας» την Πέμπτη 3 Μαΐου 2018 και ώρα 20:30 στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών (Ν. Νικολάου 20- αμφιθέατρο «Γεώργιος Καφταντζής» στο ισόγειο). Τον συγγραφέα θα προλογίσει ο κ. Κωνσταντίνος Στρίκας, πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών. Για το βιβλίο θα μιλήσει η φιλόλογος του σχολείου μας κ. Αλεξανδρίδου Ευτέρπη, η οποία θα διαβάσει και αποσπάσματα.

Παρουσίαση Βιβλίου Read More »

ΕΚΡΟΜΗ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Πραγματοποιήθηκε από τις 15 έως τις 17 Μαρτίου 2018 η εκπαιδευτική εκδρομή της Δευτέρας (Β?) τάξης του σχολείου μας στο Μέτσοβο και στα Ιωάννινα. Οι μαθητές μας , στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας «Στηρίζομαι στα πόδια μου», που υλοποιείται για δεύτερη χρονιά στο σχολείο μας από τις καθηγήτριες Βαρναλίδου Μαρία και Φώτη Αικατερίνη, επισκέφτηκαν το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Σχεδία» στα Ιωάννινα όπου συμμετείχαν σε δράσεις συμβουλευτικής και ενημέρωσης για εφήβους. Παράλληλα επισκέφτηκαν το Νησάκι της λίμνης Παμβώτιδας, το μουσείο του Αλή Πασά, το μουσείο κέρινων ομοιωμάτων Π. Βρέλλη, το αρχαίο θέατρο της Δωδώνης, το βυζαντινό κάστρο και την ακρόπολη με το Ιτς Καλέ και την παλιά πόλη των Ιωαννίνων. Ήταν μια σύντομη αλλά γεμάτη από εμπειρίες εκπαιδευτική περιήγηση. Ευχαριστούμε την υπεύθυνη του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων κ. Σοφία Ευθυμιάδου για την πολύπλευρη βοήθειά της στην πραγματοποίηση της εκδρομής αυτής.

                

ΕΚΡΟΜΗ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ Read More »

Απόλυτη Επιτυχία ημερίδας ενημέρωσης που συνδιοργάνωσε το 1ο Γυμνάσιο

Σε μια μαθητική γιορτή εξελίχτηκε ημερίδα ευαισθητοποίησης ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό και τον κοινωνικό ρατσισμό που συνδιοργάνωσε το 1ο Γυμνάσιο Σερρών μαζί με Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων (ΣΣΝ) Σερρών, το 3o Γυμνάσιο και το Μουσικό Σχολείο Σερρών . Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Μαρτίου 2018 στην Αίθουσα Θεάτρου «ΑΣΤΕΡΙΑ» του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΣΕΡΡΩΝ και είχε θέμα: «Ας μιλήσουμε για Αξίες: Αποδυναμώνουμε τον Σχολικό Εκφοβισμό, Εξοβελίζουμε τον Κοινωνικό Ρατσισμό ». Μια δημιουργική σύμπραξη σχολείων που το καθένα με τον δικό του μοναδικό τρόπο είπε ΟΧΙ στον εκφοβισμό. Το σχολείο μας συνέπραξε με ένα θεατρικό δρώμενο βασισμένο στο βιβλίο: «Έχω δικαίωμα να πω μια ιστορία;» της Άννας Μερτζάνη που παρουσίασε (με τον καλύτερο δυνατό τρόπο) ομάδα μαθητών του Γ3 και επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας: Φώτη Αικατερίνη, Βαρναλίδου Μαρία και Μαδεμτζόγλου Ιωάννης. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η «χρυσή» ολυμπιονίκης και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, η οποία αναφερόμενη στην πρόσκλησή της είπε: «Όταν μιλάς για αξίες κι έχεις απέναντι σου τη σύμπραξη τριών σχολείων, δεν θα μπορούσα παρά να πω ναι. Όσο αντέχω, περνώντας τα χρόνια και μπορώ τουλάχιστον αυτό το βιωματικό που δεν μπορεί κανείς να σου πει ότι δεν υπάρχει, δεν έχει γίνει, να δίνω ελπίδα, κουράγιο και αυτήν τη διάθεση για δουλειά, για να κυνηγήσουν τα όνειρα τους θα το κάνω. Τα παιδιά μας είναι» . Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών ,οι προϊστάμενοι Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Σερρών, σχολικοί σύμβουλοι, εκπρόσωπος του Μητροπολίτη μας, του Δημάρχου και πολλοί άλλοι. Και φυσικά δεκάδες μαθητές από όλα τα Γυμνάσια των Σερρών που εμψύχωναν τους συμμετέχοντες μαθητές. Η ΕΡΤ παρουσίασε εκτενές αφιέρωμα στην ιστοσελίδα της:

http://www.ert.gr/perifereiakoi-stathmoi/seres/lygise-i-voyla-patoylidoy-poy-apotheothike-stis-serres/

 

Απόλυτη Επιτυχία ημερίδας ενημέρωσης που συνδιοργάνωσε το 1ο Γυμνάσιο Read More »

Δράση του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων σε συνεργασία με το Κ.Π. «ΟΑΣΙΣ»

Στα πλαίσια των δράσεων του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, πραγματοποιήθηκε από την υπεύθυνη κ. Φωφώ Καραμανίδου στο σχολείο μας ,βιωματική δράση διάρκειας δυο διδακτικών ωρών, με θέμα: « Είμαστε συμμαθητέςκαι είμαστε δίπλα σου». Στη δράση αυτή συμμετείχαν μαθητές του τμήματος Α3 του σχολείου μας υπό την καθοδήγηση της ψυχολόγου Κωνσταντίνας Γρέδη.

Δράση του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων σε συνεργασία με το Κ.Π. «ΟΑΣΙΣ» Read More »

Συμμετοχή του σχολείου μας στο πείραμα του Ερατοσθένη

Το 1ο Γυμνάσιο Σερρών, το 2ο ΓΕ.Λ. Σερρών και το 18ο Δημοτικό σχολείο Σερρών συμμετείχαν στην εκπαιδευτικήδράση του Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών ΕπιστημώνΣερρώνκαι του Υπουργείου Παιδείας: «Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης» που πραγματοποιήθηκε στην κεντρική πλατεία των Σερρών, την Τρίτη 20 Μαρτίου 2018. Οι μαθητές μας, έχοντας τη βοήθεια του κ. Λιθαρή Σάββα, καθηγητή φυσικού του σχολείου μας, είχαντην ευκαιρία να υπολογίσουν την περιφέρεια της Γης επαναλαμβάνοντας το διάσημο πείραμα του αρχαίου Έλληνα μαθηματικού, αστρονόμου και φιλοσόφου Ερατοσθένη.

Η δραστηριότητα της υλοποίησης του ιστορικούπειράματος του Ερατοσθένη είναι ιδιαίτερααπλή. Με την απλότητα όμως αυτή, είναι ιδιαίτεραεντυπωσιακό ότι κατορθώνει:

  • να οδηγεί στη διαπιστωμένηγνώση και αποδοχή της αξίας των ΘετικώνΕπιστημών για την κατανόηση του σύμπαντοςκόσμου.
  • να προσελκύει αβίαστα το ενδιαφέρον των μαθητών και να μαγνητίζει τη σκέψη τους, ώστε να προωθεί και να καλλιεργεί τη θετικήστάση τους απέναντι στις ΘετικέςΕπιστήμες.

Στη δράση αυτή, αναφέρθηκε σε ρεπορτάζ και η πανελλήνιας κυκλοφορίας εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ». Περισσότερα στην υπερσύνδεση: http://www.tanea.gr/news/greece/article/5529476/to-peirama-toy-eratosthenh-2-300-xronia-meta/#1

Συμμετοχή του σχολείου μας στο πείραμα του Ερατοσθένη Read More »

Ενημέρωση για την ενδοσχολική βία

Στις 8 Μαρτίου 2018 και στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση-εκδήλωση από τον υποδιευθυντή κ. Μαδεμτζόγλου για το φαινόμενο της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.Ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο είναι και ομαδικό φαινόμενο, καθώς δεν αφορά μόνο το μαθητή που εκφοβίζει και εκείνον που εκφοβίζεται, αλλά και όσους είναι παρόντες ή γνωρίζουν την ύπαρξή του, δηλαδή τους παρατηρητές, οι οποίοι μπορεί να είναι είτε μαθητές είτε ενήλικες.

Η παρουσίαση περιελάμβανε δημιουργίες μαθητών (και σε πανελλήνιο επίπεδο) και άλλο οπτικοακουστικό υλικό. Στο τέλος έγινε συζήτηση για τον ρόλο εκπαιδευτικών, γονέων και συνομηλίκων για την αντιμετώπιση του φαινομένου και διανεμήθηκε κατάλληλο έντυπο υλικό.

Ενημέρωση για την ενδοσχολική βία Read More »

Πρόγραμμα φιλαναγνωσίας στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών

Στις 20 Φεβρουαρίου 2018 μαθητές της Α? τάξης του σχολείου μας με τις καθηγήτριες Φώτη Αικατερίνη και Διονυσίου Αργυρούλα επισκέφτηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της πόλης μας και συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Διαβάζοντας το Διαδίκτυο» ,που αποτελεί μια περιήγηση στο διαδίκτυο και στον κόσμο των βιβλιοθηκών. Ενημερώθηκαν για το πώς θα αποφεύγουν τους κινδύνους του διαδικτύου αλλά και πώς να το χρησιμοποιούν ορθά και αποτελεσματικά στην έρευνα βιβλιογραφίας και στη συγγραφή των εργασιών τους, από τον γλωσσολόγο-παιδαγωγό Παναγιώτη Μωυσίδη. Μέσα από τη δραματοποίηση και το παιχνίδι οι υπεύθυνοι της βιβλιοθήκης καταφέρνουν με το συγκεκριμένο πρόγραμμα να παραλληλίσουν τον ψηφιακό κόσμο με τον δρόμο της μάθησης και των βιβλίων.

                 

Πρόγραμμα φιλαναγνωσίας στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών Read More »

Επίσκεψη στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Τεχνολογίας

  Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018 επίσκεψη μαθητών της Τρίτης Τάξης του σχολείου μας στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας «NOESIS» στη Θεσσαλονίκη, όπου φιλοξενείται η έκθεση του σπουδαίου Σέρβου εφευρέτη και μηχανικού Νίκολα Τέσλα.

Η έκθεση , η οποία μεταφέρθηκε από το Μουσείο «Νίκολα Τέσλα» του Βελιγραδίου, περιλαμβάνει συνδυασμό εκθεμάτων, από μοντέλα σε κλίμακα, όπως το εργαστήριό του στο Colorado Springs, το υδροηλεκτρικό εργοστάσιο στους καταρράκτες του Νιαγάρα, το αεροπλάνο κάθετης απογείωσης, καθώς και λειτουργικά μοντέλα των εφευρέσεων του, όπως ο επαγωγικός κινητήρας και το πηνίο Τέσλα, μέχρι οπτικά και ηχητικά στοιχεία σε πληροφοριακά πάνελ και σε video room. Τα παιδιά παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την ξενάγηση από έμπειρους επιστήμονες. οι οποίοι αναφέρθηκαν στη ζωή και στο επιστημονικό του έργο. Συγχρόνως δόθηκε στους μαθητές μας η ευκαιρία να συμμετάσχουν βιωματικά, μέσα από διαδραστικές διαδικασίες μάθησης (βιντεο-προβολές και διάλογο).

         

Επίσκεψη στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Τεχνολογίας Read More »

Δράση κατά του Σχολικού Εκφοβισμού και του Κοινωνικού Ρατσισμού.

Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο (6 Μαρτίου) καθώς και την Διεθνή Ημέρα κατά των Φυλετικών Διακρίσεων (21 Μαρτίου), o Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων, η ομάδα Φυσικής Αγωγής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το 1o, το 3ο Γυμνάσιο και το Μουσικό Σχολείο Σερρών συνδιοργανώνουν Δράση Ευαισθητοποίησης με Θέμα: «Ας μιλήσουμε για Αξίες: Αποδυναμώνουμε τον Σχολικό Εκφοβισμό, Εξοβελίζουμε τον Κοινωνικό Ρατσισμό ».

Την εκδήλωση θα τιμήσει με την παρουσία της η Ολυμπιονίκης και Αντιπεριφερειάρχης της Θεσσαλονίκης, κα Π. Πατουλίδου η οποία και θα μιλήσει στους μαθητές για την «Αξία του Αθλητισμού και του Ευ Αγωνίζεσθαι ενάντια σε φαινόμενα Βίας και Κοινωνικού Ρατσισμού».

Η δράση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 20 Μαρτίου 2018 στην Αίθουσα Θεάτρου «ΑΣΤΕΡΙΑ» του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΣΕΡΡΩΝ και ώρες από 09:00 π.μ. έως 13:00 μ.μ.

Δράση κατά του Σχολικού Εκφοβισμού και του Κοινωνικού Ρατσισμού. Read More »

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

Συνεχίστηκαν και φέτος οι διακρίσεις μαθητών του σχολείου μας στους διαγωνισμούς της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας. Έτσι, την επιτυχία μαθητών μας στον διαγωνισμό «ΘΑΛΗΣ» στις 11 Νοεμβρίου 2017, ακολούθησαν οι διακρίσεις των παρακάτω μαθητών μας στον ακόμη πιο απαιτητικό διαγωνισμό «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ» που πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιανουαρίου 2018 καθώς και στον διαγωνισμό για μαθητές Α? Γυμνασίου «Διόφαντος»:

ΔΟΜΟΥΧΤΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Α΄ τάξη)

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (Α΄ τάξη)

ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΖΕΛΙΟΣ (Γ΄ τάξη)

Η εκπαιδευτική κοινότητα του 1ου Γυμνασίου συγχαίρει θερμά τα παιδιά και εύχεται καλή πρόοδο και πάντα επιτυχίες!

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ Read More »

Ημέρα ασφαλούς Διαδικτύου.

Στις 6/2/2018 με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ασφαλούς διαδικτύου πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας τρία βιωματικά εργαστήρια σε μαθητές και μαθήτριες της Α΄τάξης.

Η εκδήλωση συντονίστηκε από την υπεύθυνη του Γρ. Σχολ. Δραστηριοτήτων κα Σοφία Ευθυμιάδου και τους συνεργάτες του ΟΑΣΙΣ κο Χρήστο Κρυωνά, κοινωνικό λειτουργό και την κα Φανή Καραγκιόζη, Ψυχοπαιδαγωγό.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, για τον εθισμό, τους κινδύνους από την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των ψηφιακών εφαρμογών, για το cyber-bulling, πρακτικές πρόληψης, αποφυγή κινδύνων κατά την πλοήγηση. Μέσα από βιωματικές δράσεις, οι μαθητές διαπίστωσαν πως μια ανάρτηση στο διαδίκτυο, ακόμη κι αν σβήσεις κάτι, παραμένει, με αποτέλεσμα κακοπροαίρετοι να μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτό το υλικό.

Τέλος οι μαθητές και οι μαθήτριες συνειδητοποίησαν πως το διαδίκτυο δεν είναι η μοναδική τους διασκέδαση και πως πρέπει να διοχετεύουν τη δημιουργικότητά τους σε άλλους τρόπους.

                

Ημέρα ασφαλούς Διαδικτύου. Read More »

Επίσκεψη στις Κοινωνικές Δομές της Μητροπόλεως μας.

Στις 19/01/2018 μαθητές του Γ3 και Β4 του σχολείου μας, με συνοδούς καθηγητές τον υποδιευθυντή κ. Μαδεμτζόγλου Ιωάννη και την εκπαιδευτικό κ. Ντάμα Μαρία, στο πλαίσιο του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω», που υλοποιείται φέτος στο σχολείο μας, γνώρισαν από κοντά τι θα πει εθελοντισμός ? αλληλεγγύη ?ενεργός πολιτειότητα ,που είναι οι τρεις άξονες του προγράμματος, επισκεπτόμενοι  κάποιες από τις φιλανθρωπικές δομές της Εκκλησίας. Αφού ενημερώθηκαν στο σχολείο για την κοινωνική προσφορά της Μητροπόλεως μας, ξεναγήθηκαν από τον π. Κωνσταντίνο Μαλάκο στο χώρο του Κεντρικού Διαμητροπολιτικού Συσσιτίου  «Ο ΕΠΙΟΥΣΙΟΣ ΑΡΤΟΣ», που βρίσκεται στον αύλειο χώρο του  Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου , όπου καθημερινά  σιτίζονται συνάνθρωποί μας που στερούνται ακόμη και τα βασικά για την επιβίωση τους. Οι μαθητές ? εθελοντές μας ,αφού προσέφεραν τρόφιμα που είχαν συγκεντρώσει στο χώρο του σχολείου, συζήτησαν με το προσωπικό που εθελοντικά απασχολείται στην κουζίνα και βοήθησαν στην παρασκευή και διανομή του φαγητού. Έπειτα, περιηγήθηκαν στον παρακείμενο χώρο συγκέντρωσης ρούχων και υποδημάτων, προσφορά συμπολιτών μας. Κατόπιν επισκέφθηκαν τον χώρο του Κοινωνικού  Παντοπωλείου  «Κιβωτός Αγάπης» , που αποτελεί  μια επιπλέον δράση κοινωνικού και φιλανθρωπικού χαρακτήρα, μέσα από την οποία στηρίζονται οι κοινωνικές εκείνες ομάδες που υφίστανται τις βαριές συνέπειες της οικονομικής κρίσης. Ευχαριστούμε την τοπική μας Εκκλησία που κατέδειξε έμπρακτα στα παιδιά μας  την γνήσια έκφραση του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης, όπως αυτή διατυπώνεται στη χριστιανική διδασκαλία.

                      

Επίσκεψη στις Κοινωνικές Δομές της Μητροπόλεως μας. Read More »

Συμμετοχή του Σχολείου μας στην Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της Μητρόπολης.

Στις 23/12/2017 η Ι. Μητρόπολη Σερρών και Νιγρίτης παρουσίασε την επίσημη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση Νεότητας στο Δημοτικό Θέατρο «ΑΣΤΕΡΙΑ».

Η εκδήλωση διανθίστηκε από το θεατρικό δρώμενο « Ο Θείος Πέτρος και η Εικασία των Χριστουγέννων», που παρουσίασαν μαθητές του 1ου Γυμνασίου Σερρών και του 1ου ΕΠΑ.Λ. Σερρών σε μια διασχολική συνεργασία και στο πλαίσιο των πολιτιστικών προγραμμάτων που εκπονούνται στα σχολεία.

Το έργο ήταν πρωτότυπο. Το συνέθεσε η φιλόλογος του σχολείου κ. Θεοδώρα Τζιντζή, η οποία επιμελήθηκε και την παράσταση, με τη συνεργασία και συμβολή των συναδέλφων Πατσιάκα Μάρως, φιλολόγου, που ήταν και η παρουσιάστρια της βραδιάς, Μπαλικτσή Μαρίας, φιλολόγου και Αφάμη Στέλλας, γυμνάστριας, που δίδαξε τις χορευτικές φιγούρες. Πηγή έμπνευσης του έργου υπήρξαν δυο βιβλία: 1) « Ο Θείος Πέτρος και η Εικασία του Γκόλντμπαχ» του Απ. Δοξιάδη και  2) « Χωρίς Θεό η ζωή δεν αντέχεται ? Περί των Χριστουγέννων της Ιωάννας» του π. Νικ. Βελιμήροβιτς.

Οι μαθητές απέδωσαν όμορφα το έργο, προβλημάτισαν και συγκίνησαν το κοινό, αποκόμισαν δε τον έπαινο και την ικανοποίηση του Μητροπολίτη τους, που τους γέμισε ευχές και τους έδωσε την ευλογία του.

Μπράβο στους μαθητές και των δυο σχολείων.

 

   

Συμμετοχή του Σχολείου μας στην Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της Μητρόπολης. Read More »

Επίσκεψη στον τάφο του π. Παϊσίου

Στις 12/12/2017 το 1ο Γυμνάσιο Σερρών έζησε μια πρωτόγνωρη εμπειρία πνευματικής έξαρσης και αναβαπτισμού, καθώς μαθητές και καθηγητές επισκέφτηκαν το Ησυχαστήριο Ιω. του Θεολόγου στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης, όπου είχαν την ευκαιρία να προσκυνήσουν τον τάφο του πατρός Παϊσίου, σύγχρονου Αγίου, που δίδαξε και φώτισε με τη βιοτή του και τις διδαχές του τον σύγχρονο κόσμο. Όλο το σχολείο πήρε την ευλογία του Γέροντα και επέστρεψε με ανανεωμένες πνευματικές δυνάμεις και έτοιμο να γιορτάσει τη Μεγάλη Γιορτή της Χριστιανοσύνης, τα Χριστούγεννα.

Να ΄χουμε την ευχή του Γέροντα.

   

 

Επίσκεψη στον τάφο του π. Παϊσίου Read More »

«Στολίζω την πόλη μου»

Οι μαθητές με την καθοδήγηση των καθηγητριών Μαρίας Βαρναλίδου ΠΕ07 και Φώτη Κατερίνας ΠΕ02 κατασκεύασαν πρωτότυπα στολίδια από ανακυκλώσιμα υλικά όπως καπάκια από βάζα, φελλούς μπουκαλιών, ξύλο και σπάγγο προωθώντας το μήνυμα της ανακύκλωσης και δέχτηκαν τα συγχαρητήρια του Δημάρχου αλλά και των περαστικών. Για μια ακόμη φορά τα παιδιά μας έγιναν ενεργοί πολίτες και διακήρυξαν- και με αυτή την ευκαιρία- πως το καθαρό περιβάλλον είναι δικαίωμα πολύτιμο και ζωτικό.

      

«Στολίζω την πόλη μου» Read More »

Κ.Α.Α.ΜΕ Α. ΣΕΡΡΩΝ : μια ανοιχτή αγκαλιά

Στις 13/12/2017 μαθητές του Γ3 και Β4 με συνοδούς καθηγητές τον υποδιευθυντή Μαδεμτζόγλου Ιωάννη και τη φιλόλογο Φώτη Κατερίνα επισκέφθηκαν το Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Ατόμων με Αναπηρίες  Σερρών στα πλαίσια του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω» που υλοποιείται φέτος στο σχολείο μας. Ξεναγήθηκαν από τον ειδικό παιδαγωγό κ. Γκούβερη Παναγιώτη στις εγκαταστάσεις ενός ζεστού χώρου που αποτελεί στολίδι για την πάλη μας. Η εικόνα που αντίκρισαν οι μικροί μαθητές-εθελοντές μας ,τους εξέπληξε ευχάριστα καθώς βρέθηκαν μπροστά σε ένα αληθινά ζεστό και μεγάλο «σπίτι» που φιλοξενεί παιδιά καθ? όλη τη διάρκεια της ημέρας. Θαύμασαν τις δημιουργίες των παιδιών στα εργαστήρια, επισκέφθηκαν το θερμοκήπιο, κεράστηκαν στην τραπεζαρία, τραγούδησαν όλοι μαζί στο καθιστικό. Το πιο σημαντικό όμως, είναι πως συνειδητοποίησαν πως όλα αυτά που εμείς θεωρούμε δεδομένα και αυτονόητα, για κάποιους άλλους επιτυγχάνονται με καθημερινό αγώνα και προσπάθεια. Ευχαριστούμε και ελπίζουμε να ανταποδώσουμε τη φιλοξενία.

         

Κ.Α.Α.ΜΕ Α. ΣΕΡΡΩΝ : μια ανοιχτή αγκαλιά Read More »

Δράσεις Γερμανόφωνων τμημάτων

Όπως κάθε χρόνο,έτσι και φέτος,τα παιδιά που μαθαίνουν Γερμανικά στο σχολείο μας είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες και δράσεις τις οποίες μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Δράσεις Γερμανόφωνων τμημάτων Read More »

Συμμετοχή του σχολείου μας στο ECO Festival

Στις 24-05-2017 οι μαθητές του Β3 που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας

« Ανθρώπινα Δικαιώματα και Διαφορετικότητα» εκπροσώπησαν το σχολείο μας στις εκδηλώσεις του EcoFestivalστο θερινό θεατράκι του Δήμου Σερρών. Οι μικροί μας ερασιτέχνες ηθοποιοί έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους στο θεατρικό δρώμενο που επιμελήθηκαν οι καθηγήτριες Φώτη Αικατερίνη και Βαρναλίδου Μαρία. Το έργο μας

« Όλα τα παιδιά του κόσμου έχουν δικαιώματα» ήταν αφιερωμένο από τα παιδιά του 1ου Γυμνασίου σ΄όλα τα παιδιά του κόσμου που στερούνται ακόμη και σήμερα βασικά τους δικαιώματα, όπως το δικαίωμα στην εκπαίδευση,στο παιχνίδι και στην ειρήνη.

Το βίντεο-παρουσίαση του προγράμματος μπορείτε να το δείτε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:

Ανθρώπινα δικαιώματα

 

Συμμετοχή του σχολείου μας στο ECO Festival Read More »

Δράσεις Γαλλόφωνων τμημάτων 2016-2017

Οι μαθητές των Γαλλόφωνων τμημάτων του Σχολείου μας με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Γαλλικών κας Θεοδωρίδου Αργυρούλας συμμετείχαν σε δράσεις του Γαλλικού Ινστιτούτου Θεσσαλονίκης και του Συλλόγου Ελληνογαλλικής Φιλίας σε συνδιοργάνωση με άλλους πολιτιστικούς και επιστημονικούς τοπικούς φορείς. Σχετικά βίντεο μπορείτε να δείτε πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους:

Marathon de lecture

Το βάλς της ουτοπίας

 

Δράσεις Γαλλόφωνων τμημάτων 2016-2017 Read More »

Τετραήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή

Η Γ’ Τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε μεταξύ 29 Απριλίου και 2 Μαΐου 2017 τετραήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη σε Αθήνα, Επίδαυρο, Μυκήνες και Ναύπλιο. Ήταν μια ανεκτίμητης αξίας εκπαιδευτική εκδρομή, κατά την οποία οι μαθητές μας επισκέφθηκαν την Ακρόπολη και το Μουσείο της Ακρόπολης, το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, τις Μυκήνες, το Παλαμήδι και την πόλη του Ναυπλίου. Επίσης παρακολούθησαν θεατρική παράσταση σε θέατρο των Αθηνών.

Τετραήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή Read More »

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ IPHONE

Σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 6/4/2017 πραγματοποιήθηκε, ενώπιον όλων των μαθητών του σχολείου μας, από την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων, η κλήρωση του Συλλόγου για ένα iphone. Τυχερό αναδείχθηκε το λαχείο με αριθμούς 8898, 6398 στο όνομα Δουλγερίδου Μαρία.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ IPHONE Read More »

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ

Στις 13 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε σε μαθητές της Α΄τάξης ενημέρωση για τον ηλεκτρονικό εκφοβισμό (cyberbullying) από την υπεύθυνη του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων ( Σ.Σ.Ν ) της Δ.Δ.Ε Σερρών κυρία Χρυσάνθη Παλάζη.

Οι μαθήτριες του τμήματος Α2 Άννα-Μαρία Λαζαρίδου και Ρούμπου Θεοφανεία μεταφέρουν τις εντυπώσεις τους:

«Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη η επίσκεψη της κυρίας Παλάζη στο σχολείο μας, η οποία μας ενημέρωσε για τους κινδύνους που κρύβει το διαδίκτυο. Μας πληροφόρησε για τους κινδύνους των κοινωνικών δικτύων και μας έδειξε κάποια βίντεο που αφορούσαν άτομα τα οποία έχουν πέσει θύματα ηλεκτρονικού εκφοβισμού. Επιπλέον , έδωσε πολύτιμες συμβουλές για το πώς να σερφάρουμε στο διαδίκτυο και στο τέλος ακολούθησε συζήτηση, όπου είχαμε τη δυνατότητα να θέσουμε τις ερωτήσεις μας.»

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ Read More »

Μια γιορτή για τη Διαφορετικότητα

Το 1ο Γυμνάσιο Σερρών συμμετέχοντας σε πρόγραμμα Erasmus+ για τη Διαφορετικότητα πήρε μέρος στη μεγάλη ?γιορτή? που διοργάνωσε η υπεύθυνη του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων Ν. Σερρών κυρία Σοφία Ευθυμιάδου σε συνεργασία με την υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Δυτ. Θεσσαλονίκης κυρία Χρ. Χρηστίδου και γυμνάσια της Θεσσαλονίκης που πραγματοποιούν το ίδιο πρόγραμμα.

   Οι μαθηρές του Β3 από το 1ο Γυμνάσιο Σερρών με συνοδούς καθηγητές τον κύριο Αλμπάνη Γεώργιο και τις κυρίες Φώτη Αικατερίνη και Βαρναλίδου Μαρία βρέθηκαν για πρώτη φορά με μαθητές της Θεσσαλονίκης ,συμμετείχαν σε δράσεις με άξονα την αποδοχή της διαφορετικότητας, καλλιεργώντας ένα κλίμα σεβασμού και αλληλεγγύης. Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο ξενοδοχείο ?Ερωδιός? στον Λιθότοπο Σερρών.

   Το πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε με εμψυχωτές την κυρία Σοφία Ευθυμιάδου και το επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου Πρόληψης ΟΑΣΙΣ περιελάμβανε δραματοποιήσεις και παιχνίδια ρόλων αναφορικά με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Τα παιδιά έμαθαν να διακρίνουν τι είναι και τι δεν είναι σχολική βία και εκφοβισμός , κατανόησαν τις διαστάσεις του φαινομένου, εντόπισαν τις αιτίες και τις επιπτώσεις του. Δραματοποίησαν με την καθοδήγηση των εμψυχωτών περιπτώσεις καθημερινής σχολικής βίας και οδηγήθηκαν στην εξεύρεση πρακτικών αντιμετώπισης και τρόπους διαμεσολάβησης για την επίλυση των διαφορών τους. Στο τέλος μελέτησαν το χάρτη με τα Δικαιώματα του παιδιού.

   Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία τόσο για τους μαθητές όσο και για τους καθηγητές που συμμετείχαν και αναμένουμε τη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη.

Μια γιορτή για τη Διαφορετικότητα Read More »

Ημέρα Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Στα πλαίσια της δράσης Σχολικού Επαγγελματισμού οι μαθητές της Γ’ Τάξης ενημερώθηκαν από την υπεύθυνη ΚΕ.ΣΥ.Π Σερρών κα Δομουχτσή Φωτεινή καθώς και από εκπροσώπους διάφορων επγγελμάτων, σχετικά με τις επαγγελματικές προοπτικές. Εισηγητές ήταν η δημοσιογράφος κα Μωραΐτη Ελένη, ο ορθοπεδικός ιατρός κος Παπαβασιλείου Βασίλειος, η νηπιαγωγός κα Μπερόβαλη Φωτεινή, ο πυραγός κος Καμπάνης Βασίλειος, και ο ιατρός ΩΡΛ και πρόεδρος του Ιατρικού  Συλλόγου Σερρών κος Βάκαλος Άγγελος. Επίσης έλαβαν χώρα και βιωματικά εργαστήρια με εκπροσώπους του ΟΑΣΙΣ.

Ευχαριστούμε όλους θερμά

Ημέρα Επαγγελματικού Προσανατολισμού Read More »

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Στις 6 Μαρτίου έγιναν στο σχολείο μας από την υπεύθυνη του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων κυρία Σοφία Ευθυμιάδου και τις καθηγήτριες Φώτη Αικατερίνη και Βαρναλίδου Μαρία μια σειρά βιωματικών εργαστηρίων σε μαθητές της Α? Tάξης.

Στοχεύοντας στην πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού τα παιδιά μυήθηκαν στις αξίες της ζωής ,στην αγάπη, το σεβασμό, την αποδοχή της διαφορετικότητας. Μέσα από παιχνίδια ρόλων και δραματοποιήσεις έμαθαν να ξεχωρίζουν το θύμα από το θύτη, να παίρνουν θέση, να σπάνε τον κύκλο της σιωπής και να ζητούν βοήθεια.

Ευχαριστούμε θερμά την υπεύθυνη του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων κυρία Σοφία Ευθυμιάδου για το μεράκι και την προθυμία με την οποία βρίσκεται πάντα κοντά στο σχολείο μας και στα παιδιά μας.

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Read More »

Ιδού ένας λόγος για ανάγνωση

Ίσως να νιώθατε έκπληξη αν κάποιος ισχυριζόταν πως τα Μαθηματικά είναι κάτι εξαιρετικά όμορφο. Οι περισσότεροι αντιμετωπίζουμε τα Μαθηματικά με προκατάληψη. Ωστόσο, σε αντίθεση με την αρνητική άποψη των περισσοτέρων, εμείς αποφασίσαμε να κάνουμε αυτή την εργασία με σκοπό να καλλιεργηθεί η συμπάθεια για τα Μαθηματικά, να ενθαρρυνθεί η ενασχόληση με αυτά. Περιεχόμενο της εργασίας αυτής είναι η διασκεδαστική πραγματικότητα της καθημερινής ζωής που βασίζεται στα Μαθηματικά και τη μαθηματική σκέψη.

Είναι κατανοητό πως ο καθένας από εμάς έχει και κάποια ίσως πιο ενδια-

φέρουσα ασχολία από το να διαβάσει ένα περιοδικό σχετικό με τα Μαθηματικά. Λογικό να μην έχουμε απεριόριστο ελεύθερο χρόνο και να πνιγόμαστε από τις υποχρεώσεις του σχολείου για να αφιερώσουμε χρόνο προκειμένου να διαβάσουμε για μαθηματικούς, ρητά και επιτεύγματα. Ας δώσουμε όμως μια ευκαιρία σε αυτό το δισέλιδο που γράφτηκε από τους μαθητές της Α? Γυμνασίου του σχολικού έτους 2016-2017 στα πλαίσια του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο :

«Γνωρίζω τα Μαθηματικά και αλλάζω τον εαυτό μου και τις σχέσεις μου με τους άλλους».

Οι σελίδες του περιοδικού μας είναι γεμάτες από τον μαγικό κόσμο των Μαθηματικών. Τα Μαθηματικά, μια επιστήμη ? που όσο κι αν φαίνεται περίεργο ? δεν είναι και δεν αφορά μόνο στις ιδιοφυΐες. Tα Μαθηματικά επηρεάζουν τη ζωή μας. Από τις πιο απλές μέχρι τις πιο σύνθετες δραστηριότητες. Θα βρείτε πληροφορίες από στιγμές που τα Μαθηματικά πάνε σινεμά, επισκέπτονται την τέχνη, εμπνέουν τη λογοτεχνία και πολλούς άλλους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Σπαζοκεφαλιές, κουίζ, ανέκδοτα, γελοιογραφίες αλλά και ασκήσεις-προβλήματα που περιμένουν τους λύτες τους. Διότι τα Μαθηματικά κρύβονται παντού!

Οιμα ηματικοί   (χ)τύποι περιμένουν να τους αφουγκραστείτε!

Καλή ανάγνωση!

Οι μαθητές της συντακτικής Επιτροπής

Ιδού ένας λόγος για ανάγνωση Read More »

Βιωματικό-Ασφαλές Διαδίκτυο

Βιωματικά εργαστήρια για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Την Τρίτη 7/2/2017 πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας τέσσερα βιωματικά εργαστήρια στα πλαίσια της ημέρας ασφαλούς διαδικτύου.Οι υπεύθυνοι του Κέντρου Πρόληψης Ο.Α.Σ.Ι.Σ κυρία Φανή Καραγκιόζη και κύριος Χρήστος Κρυωνάς ενημέρωσαν τους μαθητές της Α΄τάξης για τα δικαιώματά τους στην προστασία των προσωπικών τους δεδομάνων και για τους κινδύνους από κακόβουλη χρήση των στοιχείων τους. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αλόγιστη ενασχόληση των παιδιών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .

Ευχαριστούμε την υπεύθυνη του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Δ.Ε κυρία Σοφία Ευθυμιάδου και το επιστημονικό προσωπικό του « Ο.Α.Σ.Ι.Σ » για την πολύ χρήσιμη αυτή παρέμβασή τους.

  

Βιωματικό-Ασφαλές Διαδίκτυο Read More »

Βιωματικό σεμινάριο στο Παλέρμο

Το 1ο Γυμνάσιο Σερρών συμμετέχει και φέτος σε πρόγραμμα Erasmus+ / StrategicPartnerships/Schoolμε θέμα τη Διαφορετικότητα.

Από τις 23- 29/10/2016 πραγματοποιήθηκε σεμινάριο των συμμετεχόντων του προγράμματος στο Παλέρμο της Σικελίας. Οι καθηγητές από σχολεία της Ιταλίας, της Ελλάδας, της Βουλγαρίας και της Πορτογαλίας επιμορφώθηκαν σε εκπαιδευτικό υλικό αναφορικά με τη στάση των μαθητών στη διαφορετικότητα. Μελέτησαν τον τρόπο που η διαφορετικότητα αντικατοπτρίζεται στα σχολικά βιβλία και συμμετείχαν σε σχεδιασμό ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για την αύξηση της ευαισθησίας των μαθητών στη διαφορετικότητα.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στο σχολείο μας από τους μαθητές του Β3 τμήματος με υπεύθυνους τους καθηγητές Φώτη Αικατερίνη ΠΕ02, Βαρναλίδου Μαρία ΠΕ 07 και Αλμπάνη Γεώργιο ΠΕ 19 και την πολύτιμη αρωγή και καθοδήγηση της υπεύθυνης Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων κας. Σοφίας Ευθυμιάδου.

Βιωματικό σεμινάριο στο Παλέρμο Read More »

ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016 το σχολείο μας τίμησε την επέτειο του Πολυτεχνείου με μια λιτή και συγκινητική εκδήλωση, πιστοί στο μήνυμα «πως το Πολυτεχνείο πρέπει να ενώνει και όχι να χωρίζει ».
Η γιορτή που επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί Βαρναλίδου Μαρία, Μαλιώση Γεωργία και Φώτη Κατερίνα βασίστηκε σε έργα των Γ. Σεφέρη, Γ.Ρίτσου , Τ. Λειβαδίτη, Οδυσσέα Ελύτη και «ντύθηκε» με το υπέροχο σκηνικό που ετοίμασε η καθηγήτρια Καλλιτεχνικών Ανίτα Μηλίγκα. Ακολούθησε παρουσίαση μουσικών κομματιών που διασκεύασε η μουσικός Άρτεμις Παπαδοπούλου. Ήταν μια γιορτή που άγγιξε τους μαθητές μας και ελπίζουμε να έφτασε στις ψυχές τους το μήνυμα « πως όταν οι νέοι θέλουν, μπορούν ν΄αλλάξουν τον κόσμο.»

  

ΓΙΟΡΤΗ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ Read More »

Επίσκεψη στο Ρούπελ

Στις 26 Οκτωβρίου το σχολείο μας πραγματοποίησε επίσκεψη στα οχυρά του Ρούπελ, όπου ξεναγηθήκαμε από το στρατιωτικό προσωπικό. Μπήκαμε μέσα στις στοές και θαυμάσαμε τόσο την κατασκευή όσο και τον ηρωισμό που επέδειξαν οι στρατιώτες στις μάχες κατά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο.

                         

Επίσκεψη στο Ρούπελ Read More »

Π.Δ. 126/2016

Προεδρικό Διάταγμα περί σχολικού και διδακτικού έτους και της αξιολόγησης των μαθητών του Γυμνασίου

Π.Δ. 126/2016 Read More »

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Την πέμπτη το βράδυ 16.6.2016 πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του 1ου Γυμνασίου Σερρών σχολική εκδήλωση με τίτλο και «και τι εστίν Αλήθεια;»

Συγκεκριμένα η εκδήλωση περιλάμβανε την παρουσίαση μιας τριλογίας με τα εξής έργα α) Η Ελένη δικάζεται, « Κλασική Αθήνα αρχαιότητα-Αλήθεια και Ζωή» β) η δίκη του Γαλιλαίου «Ευρώπη-17ος αι.-Αλήθεια και Επιστήμη» γ) «Δίκη ηρώων αιώνας Αλήθεια και Ιστορία»(Τουρκοκρατούμενη Ελλάδα-18ος-19ος που συνέθεσε η φιλόλογος (κα. Δώρα Τζιντζή του 1ου Γυμνασίου και σκηνοθετήθηκαν με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών: Αφάμη Στέλλας  ΠΕ 11, Καρατσούλη Δήμητρας ΠΕ 04, Μπαλικτσή Μαρίας ΠΕ02 , Πατσιάκα Μαρίας ΠΕ02,Τζιντζής Θεοδώρας ΠΕ02 του 1ου Γυμνασίου Σερρών.

 

Για τις ιδέες και την κατασκευή των σκηνικών οι εκπαιδευτικοί Βουτσάς Δημήτρης ΠΕ18, Τόλιος Στέλιος ΠΕ08,Θεοδωρίδης Κυριάκος Δάσκαλος, Μανδηλιώτης Σωτήρης ΠΕ04,Υπεύθυνος ΕΚΦΕ και εκπαιδευτικοί του τομέα μηχανολογίας του 1ου ΕΠΑΛ Σερρών επιμελήθηκαν το μακιγιάζ και την κόμμωση των ηθοποιών, ενώ πολλά από τα κουστούμια παραχωρήθηκαν από το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών κάποια από τον τοπικό σύλλογο Ελληνογαλλικής Φιλίας και τα υπόλοιπα ήταν του βεστιαρίου του σχολείου. Όλα τα παραπάνω εγγυήθηκαν την ξεχωριστή ποιότητα των τριών  παραστάσεων, που ασφαλώς  επισφραγίστηκε από την εξαιρετική απόδοση των μαθητών, σε επίπεδο υποκριτικής. Το όλο θέμα του αλλά και το φιλοσοφικό στίγμα και ο προβληματισμός που διαπέρασε την ομήγυρη εκείνο το βράδυ άφησαν τις καλύτερες των εντυπώσεων στους καλεσμένους τη βραδιάς.

 

Την εκδήλωση τίμησαν εκπρόσωπος του Μητροπολίτη λόγω της απουσίας του ιδίου ο Δήμαρχος Σερραίων, ο Προϊστάμενος Β/θμιας Εκπαίδευσης  Σερρών, άλλοι τοπικοί  παράγοντες  εκπαιδευτικοί και μαθητές ?ηθοποιούς, που με αμείωτο ζήλο και μεράκι και συγκινητική συνέπεια στις υποχρεώσεις τους, εξασφάλισαν ένα σημαντικό κεφάλαιο σπουδής, σοφίας και συνεργασίας, δημιουργίας, χαράς στη διάρκεια των όμορφων μαθητικών τους χρόνων.

 

Ευχή του σχολείου τους , να είναι πάντα οι ίδιοι τους ακέραιοι και αληθινοί και την αλήθεια να ζητούν στο κάθε τους βήμα

                                

 

 

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Read More »

Το μικρό μου μπαούλο των Γερμανικών. Meine kleine Deutschkiste 2

Ημέρες πρότζεκτ στο μάθημα των Γερμανικών

Στα πλαίσια της δημιουργικής μάθησης και της ένταξης των Νέων Τεχνολογιών στο μάθημα της ξένης γλώσσας διοργανώθηκε και φέτος το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου μια εβδομάδα project στο μάθημα των Γερμανικών. Αφήσαμε λοιπόν τα βιβλία στην άκρη και δημιουργήσαμε ηλεκτρονικούς πίνακες, συννεφόλεξα,Comics,παίξαμε παιχνίδια με την βοήθεια διαδραστικών εφαρμογών, δημιουργήσαμε κολάζ, αφίσες, video,παρουσιάσεις και ασχοληθήκαμε με την « Συγκεκριμένη Ποίηση» (KonkretePoesie).

Τις εργασίες της εβδομάδας αυτής μπορείτε να τις δείτε:

http://blogs.sch.gr/varnalid/?p=108

http://blogs.sch.gr/varnalid/?p=79

http://blogs.sch.gr/varnalid/?p=48

https://prezi.com/be0sgkxekyd_/untitled-prezi/#  

 

 

 

Το μικρό μου μπαούλο των Γερμανικών. Meine kleine Deutschkiste 2 Read More »

Επίσκεψη στο ΕΕΕΕΚ Σερρών

Την Τετάρτη 30 Μαρτίου οι μαθητές του Γ3 πραγματοποίησαν επίσκεψη στο ΕΕΕΕΚ Σερρών, στα πλαίσια της ημέρας «Κατά του ρατσισμού» και του προγράμματος «Ανθρώπινα δικαιώματα ? αποδοχή της διαφορετικότητας» που πραγματοποιείται φέτος στο σχολείο μας.

Οι μαθητές έδωσαν φωνή σε κάθε παιδί, μέσα από το θεατρικό σκετς Έχω δικαίωμα» βροντοφώναξαν τα δικαιώματά του. Περισσότερο όμως χάρηκαν με την ανταπόκριση που είχε το θεατρικό έργο στα παιδιά του ΕΕΕΕΚ.

Όλοι μαζί χόρεψαν πάνω στη θεατρική σκηνή με τους μαθητές του ΕΕΕΕΚ Σερρών και τη συνοδεία της κ. Σοφίας Ευθυμιάδου, υπεύθυνης του Γραφείου Σχολ. Δραστηριοτήτων και των καθηγητριών που υλοποιούν το πρόγραμμα κ. Φώτη Κ. και κ.Καρατσούλη Δ.

Ευχαριστούμε θερμά την Υποδιευθύντρια κ. Μωραϊτου Φωτεινή , τους καθηγητές και όλα τα παιδιά που μας συγκίνησαν με τις εκδηλώσεις αγάπης τους.

Υποσχεθήκαμε πως θα είμαστε κοντά τους και κάποιες άλλες μέρες γιατί πρώτα απ? όλα εμείς το έχουμε ανάγκη. «Πήραμε περισσότερα απ΄ όσα δώσαμε».

Επίσκεψη στο ΕΕΕΕΚ Σερρών Read More »

Ημέρα ποίησης με θέμα το ρατσισμό

Στις 21/03/2016 το σχολείο μας γιόρτασε την ημέρα «ποίησης» με δημιουργίες των μαθητών του. Τα παιδιά ζωγράφισαν αφίσες για το ρατσισμό και τις στόλισαν με στοίχους ποιητών στέλνοντας έτσι το δικό τους μήνυμα.

   

Ημέρα ποίησης με θέμα το ρατσισμό Read More »

Επίσκεψη στην Αμφίπολη

Την Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016, η Α΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στην Αμφίπολη και στα Κερδύλια

Τα παιδιά στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας, αφού ερεύνησαν πρώτα, παρουσίασαν τις εργασίες τους για την Αρχαία Αμφίπολη και τα μοναδικά ευρήματα του μουσείου. Έγιναν οι μικροί μας ξεναγοί!

Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το μνημείο του «ολοκαυτώματος των Κερδυλίων» κατά την Γερμανική κατοχή (Οκτώβριος 1941). Μαθητές ανέγνωσαν κείμενα σχετικά με τη σφαγή και την πυρπόληση των Κερδυλίων και όλοι μαζί έγιναν φορείς της Ιστορίας του τόπου τους.

Η εκδρομή έκλεισε με τον διαγωνισμό «πετάγματος χαρταετού» που διοργάνωσε ο Υποδιευθυντής κ. Κρουστάλης Χρίστος. Επιτροπή αποτέλεσαν οι καθηγήτριες κ. Βαρναλίδου Μαρία, κ. Καρατσούλη Δήμητρα και κ. Φώτη Κατερίνα που έδωσαν συγχαρητήρια σε όλους. Το βραβείο; Κρυφή έκπληξητων καθηγητών στα παιδιά τους!

 

Επίσκεψη στην Αμφίπολη Read More »

Δενδροφύτευση στη αυλή του Σχολείου

Την Δευτέρα 28/03/2016 στα πλαίσια των περιβαλλοντικών εργασιών 03/2016  οι μαθητές της Γ’ τάξης συμμετείχαν στον εξωραϊσμό της αυλής του Σχολείου. Αφού καθάρισαν και ετοίμασαν προηγουμένως τα παρτέρια φύτευσαν καλωπιστικά φυτά.  

 

Δενδροφύτευση στη αυλή του Σχολείου Read More »

Βιωματική δράση και παιχνίδια φύλων με θέμα «Ανθρώπινα δικαιώματα-Ηθικές αξίες»

Την Τρίτη 15/03/2016 και ώρα από 10:00 έως 11:00 π.μ. οι μαθητές του Γ3 συμμετείχαν σε βιωματική δράση και παιχνίδια φύλων με θέμα «Ανθρώπινα δικαιώματα-Ηθικές αξίες».

Η δράση έλαβε χώρα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας με συντονίστρια την κοινωνιολόγο κα Φανή Καραγκιόζη, υπεύθυνη του κέντρου πρόληψης «ΟΑΣΙΣ».

Το σχολείο μας συμμετείχε φέτος σε Διεθνές δίκτυο για τη Διαφορετικότητα (otherness) με την αρωγή της υπεύθυνης του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων κας Σοφίας Ευθυμιάδου. Ήδη διακινήθηκε ερωτηματολόγιο για τη Διαφορετικότητα με έγκριση του Υπουργείου Παιδείας για να φανεί η στάση και η συμπεριφορά των παιδιών απέναντι στο διαφορετικό.

Βιωματική δράση και παιχνίδια φύλων με θέμα «Ανθρώπινα δικαιώματα-Ηθικές αξίες» Read More »

Πείραμα του Ερατοσθένη

Τη Δευτέρα 21/03 στις 12:00 μαθητές της Β’ και Γ’ τάξης πραγματοποίησαν το πείραμα του Ερατοσθένη κάτω από τις οδηγίες του υπεύθυνου Ε.Κ.Φ.Ε Σερρών κου Μανδηλιώτη Σωτήρη και των καθηγητών Καρατσούλη Δήμητρας Κρουστάλλη Χρήστου και Λιθαρή Σάββα. 

Με αυτή λοιπόν την απλή παρατήρηση ο Ερατοσθένης έφτασε στο συμπέρασμα ότι η Γη είναι σφαιρική και όχι επίπεδη. Μέτρησε μάλιστα το μήκος της σκιάς της ράβδου και από τη μέτρηση αυτή είδε ότι οι ακτίνες του ήλιου σχημάτιζαν με τηκάθετη ράβδο μια γωνία 7ο12′  δηλαδή το 1/50 ενός πλήρους κύκλου. Aν προεκτείνουμε μάλιστα τις ράβδους στη Συήνη και την Αλεξάνδρεια  προς το κέντρο της Γης βλέπουμε ότι η γωνιακή απόσταση μεταξύ των δυο πόλεων είναι 7ο 12′.

Ο Ερατοσθένης προσέλαβε βηματιστές που μέτρησαν την απόσταση μεταξύ της Αλεξάνδρειας και της Συήνης και τη βρήκαν 5000 στάδια. Αν η γωνία λοιπόν των 7ο 12′ αντιστοιχούσε σε απόσταση 5000 στάδια, ο Ερατοσθένης με απλά μαθηματικά υπολόγισε ότι η περιφέρεια της Γης πρέπει να είναι 252.000 στάδια δηλαδή 39.690 χιλιόμετρα. Ο Ερατοσθένης με μόνα εργαλεία τη σκέψη του και μια ράβδο κατάφερε να μετρήσει 2.200 χρόνια πριν τη περίμετρο της Γης με εντυπωσιακή ακρίβεια. Δεδομένου ότι η πραγματική τιμή της περιφέρειας της Γης στον Ισημερινό είναι 40.075 χιλιόμετρα η απόκλιση των μόλις 385 χιλιομέτρων της μέτρησης του Ερατοσθένη από τη πραγματική τιμή είναι αξιοσημείωτη.

   

Πείραμα του Ερατοσθένη Read More »

Ομιλία για το κνάπνισμα

Την Τρίτη 15/03/2016 από τις 12:00 έως και 13:30 πραγματοποιήθηκε ομιλία για τις επιπτώσεις του καπνίσματος από την Πνευμονολόγο Δρ. Τσιούδα Θεοδώρα στους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης. Στο τέλος οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να απευθύνουν ερωτήσεις στην ομιλήτρια.

Ομιλία για το κνάπνισμα Read More »

Επίσκεψη στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Σερρών

Την Τρίτη 23/02/2016 και ώρα 11:30 μαθητές της Β’ τάξης επισκέφθηκαν την Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Σερρών στα πλαίσια του projekt Τέχνη και Πολιτισμός με θέμα “Η τέχνη της Βυζαντινής Αγιογραφίας”. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν από τις μοναχές της Μονής στο Καθολικό, το μουσείο και το παλιό ελαιοτριβείο. Μετά το πέρας της της ξενάγησης προσφέρθηκε σε όλους παραδοσιακό κέρασμα.

Επίσκεψη στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Σερρών Read More »

Ενημέρωση με θέμα:”Διαφυλικές Σχέσεις-Σεξουαλική Αγωγή των νέων”

Στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας και της συνεργασίας με επιστημονικούς φορείς πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 15/02/2016 στις 9:00 π.μ ενημέρωση με θέμα: «Διαφυλικές Σχέσεις ? Σεξουαλική Αγωγή των νέων» στους μαθητές της Γ? τάξης. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Οικογενειακού Προγραμματισμού, Αντισύλληψης και Αναπαραγωγής Υγείας και το Κέντρο Οικογενειακού Προγραμματισμού της Β? Μαιευτικής και Γυναικολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με ομιλήτρια την κα Τσεμπέρη Καλλιόπη, Σύμβουλο Οικογενειακού Προγραμματισμού. Η ενημέρωση διήρκησε μια διδακτική ώρα.

Ενημέρωση με θέμα:”Διαφυλικές Σχέσεις-Σεξουαλική Αγωγή των νέων” Read More »

Επίσκεψη στο φυτώριο Κωνσταντινίδη

Στα πλαίσια των περιβαλλοντικών προγραμμάτων μαθητές του σχολείου επισκέφθηκαν το φυτώριο του κ. Κωνσταντινίδη στο Νεοχώρι Σερρών όπου ξεναγήθηκαν από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.

Επίσκεψη στο φυτώριο Κωνσταντινίδη Read More »

Επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Σερρών στο 1ο Γυμνάσιο

Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο δύο εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Του Ecomobility-Freemobility στο οποίο συμμετέχει το σχολείο για 2η συνεχόμενη χρονιά και εφαρμόζεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθώς και του προγράμματος “Κυκλοφορώ προσβάσιμα στην πόλη μου” το οποίο υλοποιείται το σχολικό έτος 2015-2016 με τη σύμφωνη γνώμη της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων, κυρίας Σοφίας Ευθυμιάδου.

Σκοπός της επίσκεψης είναι διάχυση και διάδοση των αποτελεσμάτων του προγράμματος Ecomobility-Freemobility 2014-2015 και τις δράσεις των φετινών προγραμμάτων Ecomobility-Freemobility και “Κυκλοφορώ προσβάσιμα στην πόλη μου”. 

Στόχος όμως είναι η αλληλεπίδραση των μαθητών του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Σερρών με μαθητές τυπικής εκπαίδευσης, η αλληλοαποδοχή από το κοινωνικό σύνολο, ιδιαίτερα από μαθητές ίδιων ηλικιών, καθώς και η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών της τυπικής εκπαίδευσης των Γυμνασίων της πόλης. 

Επίσκεψη του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Σερρών στο 1ο Γυμνάσιο Read More »

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΡΙΗΜΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ-ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ

Προκηρύσσεται εκδρομή-μετακίνηση στα Ιωάννινα-Ζαγοροχώρια από το 1ο Γυμνάσιο Σερρών

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΡΙΗΜΕΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ-ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ Read More »

Εκδήλωση για την Ανακύκλωση

Στα πλαίσια των Βιωματικών Δράσεων και Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων του 1ου Γυμνασίου οι υπεύθυνοι του ΚΠΕ Ποροΐων σε συνεργασία με το Δήμο Σερρών ενημέρωσαν τους μαθητές της Β’ και Γ΄Τάξης σχετικά με την αναγκαιότητα της ανακύκλωσης. Μετά το τέλος της ενημέρωσης πραγματοποιήθηκαν βιωματικά εργαστήρια.

Εκδήλωση για την Ανακύκλωση Read More »

Σεμινάριο-Άσκηση Αντισεισμικής Προστασίας

Την Τρίτη 19/01/2016 από 9:00 έως 12:00 έλαβε χώρα σεμινάριο αντισεισμικής προστασίας στο 1ο Γυμνάσιο Σερρών το οποίο διοργανώθηκε από τον ΟΑΣΠ σε συνεργασία με το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων. Στο σεμινάριο συμμετείχαν οι Διευθυντές και εκπρόσωποι όλων των Σχολικών Μονάδων του Ν. Σερρών. Στα πλαίσια αυτού του σεμιναρίου πραγματοποιήθηκε άσκηση σεισμού από τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του 1ου Γυμνασίου την οποία παρακολούθησαν οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο και αξιολογήθηκε από τον ΟΑΣΠ.

  

Σεμινάριο-Άσκηση Αντισεισμικής Προστασίας Read More »

Επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών

Στα πλαίσια του μαθήματος Projekt-Τοπική Ιστορία οι μαθητές του Γ1 επισκέφθηκαν την Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών. Οι υπεύθυνοι της βιβλιοθήκης ενημέρωσαν τους νεαρούς επισκέπτες σχετικά με τον θησαυρό βιβλίων του βιβλιοστασίου. Τα παιδιά ασχολήθηκαν με τη βιβλιογραφική έρευνα και την αναζήτηση πηγών.

    

Επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σερρών Read More »

Προκήρυξη διαγωνισμού κυλικείου 1ου Γυμνασίου Σερρών

Η Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών προκηρύσσει διαγωνισμό για την εκμίσθωση του κυλικείου του 1ου Γυμνασίου Σερρών. Η προκήρυξη παρατίθεται παρακάτω ως επισυναπτόμενο αρχείο.

Προκήρυξη διαγωνισμού κυλικείου 1ου Γυμνασίου Σερρών Read More »

Επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου στο 1ο Γυμνάσιο Σερρών

DSC 2844

DSC 2844   DSC 2849   DSC 2855

 

Με μεγάλη χαρά, τιμή και συγκίνηση υποδέχθηκε το 1ο Γυμνάσιο τoν Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο τη Δευτέρα 20 Απριλίου 2015.

 

Επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου στο 1ο Γυμνάσιο Σερρών

Με εντελώς πρωτόγνωρο για τα σχολικά δεδομένα τρόπο επέστρεψαν στο σχολείο τους οι μαθητές και οι καθηγητές τη Δευτέρα 20 Απριλίου 2015, αμέσως μετά τις διακοπές του Πάσχα. Και οι μεν και οι δε ήρθαν δίχως τσάντες και βιβλία και ντυμένοι στα καλά τους.

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος ? στο πλαίσιο της επίσκεψής του στη Μητρόπολη Σερρών και Νιγρίτης, μετά από πρόσκληση του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου κ. Θεολόγου ? την ημέρα εκείνη, τελευταία της εδώ παραμονής του, επισκεπτόταν το Ιστορικό 1ο Γυμνάσιο Σερρών, προκειμένου να ανανεώσει τους Πατριαρχικούς δεσμούς με το διδακτήριο, καθότι το σχολείο αυτό κτίστηκε με δαπάνη του τότε Μητροπολίτη Σερρών, Γρηγορίου Ζερβουδάκη και μετέπειτα Οικουμενικού Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Γρηγορίου του Ζ΄.

Ο Πατριάρχης του Γένους έφθασε στις 11:00 ακριβώς το πρωί στο σχολείο, με τη συνοδεία του. Μπήκε με το αυτοκίνητο στον προαύλιο χώρο και σταμάτησε στο κέντρο περίπου της αυλής. Από το σημείο εκείνο και παράλληλα προς τον δαφνοστρωμένο κόκκινο διάδρομο που ξεκινούσε από εκεί και έφτανε ως το εσωτερικό κλιμακοστάσιο, μαθητές και μαθήτριες ντυμένοι με τη στολή της παρελάσεως σχημάτιζαν έναν ευρύχωρο διάδρομο, απ? όπου θα περνούσε ο κ.κ. Βαρθολομαίος ενώ οι υπόλοιποι μαθητές ήταν παρατεταγμένοι από πίσω.

Στην κάθοδό του από το αυτοκίνητο τον υποδέχθηκαν ο Διευθυντής του Σχολείου κ. Γεώργιος Γάλλος, η εκπρόσωπος της Δ.Δ.Ε. Σερρών κα. Στυλιανή Ούτσιου, και ο Σύμβουλος  Παιδαγωγικής ευθύνης του σχολείου, καθώς και Σύμβουλος Φιλολόγων κ. Ιωάννης Κιορίδης. Μια μαθήτρια της Α΄τάξης, η Μαρία Βέκιου πρόσφερε στον Πατριάρχη την καθιερωμένη ανθοδέσμη, ενώ δύο μαθητές της Γ΄τάξης, η Ελευθερία Μακκά και ο Ιορδάνης Ταχτίνης τραγούδησαν ένα «καλωσόρισμα» στον Πατριάρχη, το οποίο επανέλαβαν τα παραταγμένα παιδιά στη συνέχεια, καθώς ο κ.κ. Βαρθολομαίος  βάδιζε προς στις εξωτερικές σκάλες του εκπαιδευτηρίου, ραίνοντας τον με ροδοπέταλα. Μια πολύ όμορφη νότα έδωσε ο Πατριάρχης παίρνοντας ο ίδιος ροδοπέταλα από τα πανεράκια και ραίνοντας τους μαθητές. Με καλοσύνη και χιούμορ σχολίαζε τα πάντα και έδειχνε για όλα ενδιαφέρον.

Το ομορφοστολισμένο εσωτερικό του σχολείου, με τον κόκκινο διάδρομο του πλατώ να συνεχίζεται στις δαφνοστολισμένες σκάλες που οδηγούσαν στο Β΄ όροφο, υποδέχτηκε τον Πατριάρχη. Μία «υποχρεωτική» στάση στο μεγάλο πλατύσκαλο του κλιμακοστασίου για ένα ποτήρι νερό και έναν ακανέ Ρούμπου πραγματοποιήθηκε, αφού μια « Γερακίνα» μαζί με άλλες δύο μαθήτριες δρόσισε και ξεκούρασε για ένα λεπτό τον Πατριάρχη.

Αφού ανέβηκε και τις υπόλοιπες σκάλες ? πάντα συνωθούμενος από δημοσιογράφους, επισήμους και καθηγητές πλέον που τον υποδέχθηκαν στα Προπύλαια – οδηγήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου για το Α΄ μέρος της εκδήλωσης. Αυτό περιελάμβανε: α) το επίσημο καλωσόρισμα του Υψηλού Επισκέπτη από τον Δ/ντή του Σχολείου. Β) Έναν σύντομο χαιρετισμό από την εκπρόσωπο της Δ.Δ.Ε. κ. Στ. Ούτσιου. Γ) Σύντομους λόγους που απηύθυνε στους εκπαιδευτικούς ο κ.κ. Βαρθολομαίος. Δ) Επίδοση από τον Δ/ντή του αναμνηστικού δώρου του Σχολείου προς τον Πατριάρχη.

Το δώρο ήταν μια πρωτότυπη χειροποίητη σύνθεση, ανάγλυφη από καλλιτεχνικό γύψο – η Παναγία η Πονολύτρια να σκέπει το 1ο Γυμνάσιο – μέσα σε μια επίσης περιποιημένη χειροποίητη συσκευασία. Το έργο φιλοτέχνησε ο κ. Δημ. Βουτσάς, Διακοσμητής, Διοικητικός Υπάλληλος της Δ.Δ.Ε. Σερρών. Ο Πατριάρχης ανταπέδωσε τα δώρα, προσφέροντας έναν ασημένιο δίσκο με το έμβλημα του Πατριαρχείου στο σχολείο και ένα ζευγάρι μανικετόκουμπα με τη σφραγίδα του Πατριάρχη στο Διευθυντή του σχολείου.

Στη συνέχεια κατέβηκε ο Πατριάρχης – με όλη τη συνοδεία ? στον 1ο όροφο του εκπαιδευτηρίου, όπου ξεναγήθηκε στους δύο διαδρόμους – α) Θετικών επιστημών και β) Γραμμάτων και Τέχνης – όπου φιλοξενούνταν αντίστοιχα δύο εκθέσεις : α) «Περιβάλλον και Φώς» και β) «Ανάσταση», με δημιουργίες παιδιών, φωτογραφικό έντυπο υλικό και άλλες δραστηριότητες, για τις οποίες έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συνεχάρη τους δημιουργούς τους.

Ένα κέρασμα στο χώρο του διευθυντικού γραφείου από τον μπουφέ που το μεράκι και η προθυμία των κυριών του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου είχε ετοιμάσει, αποτέλεσε ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, πριν ξεκινήσει το Β΄μέρος της εκδηλώσεως που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του γυμναστηρίου με την παρουσία και των μαθητών.

Πριν κατεβεί στο γυμναστήριο ο Πατριάρχης σταμάτησε στο εκκλησάκι των Αγίων Αποστόλων, που βρίσκεται εντός του προαυλίου του σχολείου, όπου άναψε ένα κερί και έψαλλε παρόντος του Μητροπολίτη κ. Θεολόγου και του Δ/ντή κ. Γάλλου.

Με πρόσχαρη διάθεση κατέβηκε ? στη συνέχεια- ο κ.κ. Βαρθολομαίος στο γυμναστήριο του Σχολείου για το Β΄μέρος της εκδήλωσης. Αυτό περιελάμβανε : α) Μουσική εισαγωγή με το τραγούδι του Μ. Χατζηδάκη « Οδός Ονείρων» σε εκτέλεση τεσσάρων μαθητριών με την επιμέλεια της μουσικού του σχολείου κα. Άρτεμις Παπαδοπούλου, β) σύντομη εισαγωγή από τη φιλόλογο Θεοδώρα Τζιντζή και πρόσκληση στο βήμα του Δ/ντη κ. Γάλλου γ) σύντομη ομιλία από τον κ. Γάλλο, δ) θρησκευτικό θεατρικό δρώμενο: « Τα εφτά κοιμισμένα παιδιά» από μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου, ε) πρόσκληση του Παναγιοτάτου στο βήμα και στ) ομιλία του Παναγιοτάτου σε μαθητές εκπαιδευτικούς και κοινό.

Το πολύ ενδιαφέρον και αξιοσημείωτο στιγμιότυπο ήταν η στιγμή που ο κ.κ. Βαρθολομαίος δήλωσε τη συγκίνησή του από το δρώμενο και προσκάλεσε τους «επτά παίδας» στην Έφεσσο για την 7η Μαΐου 2015, όπου θα λειτουργήσει, με τα έξοδα πληρωμένα από το Πατριαρχείο.

Η πρόταση συγκίνησε το κοινό και χειροκροτήθηκε από την ομήγυρη. Συγκίνησε επίσης το γεγονός ότι ? παρά το βεβαρυμμένο του πρόγραμμα- ο κ.κ. Βαρθολομαίος έδωσε  την ευλογία του και το σταυρουδάκι σε κάθε έναν χωριστά μαθητή και σε όλους τους παρισταμένους.

Με τη φήμη του Παναγιοτάτου που έψαλαν όλοι οι μαθητές, ολοκληρώθηκε η υψηλή επίσκεψη του κ.κ. Βαρθολομαίου και η εκδήλωση Υποδοχής του Σχολείου, του Ιστορικού 1ου Γυμνασίου Σερρών.

Μακάρι η πατριαρχική ευλογία να σκεπάζει και να κατευθύνει διδάσκοντες και διδασκόμενους.

 

DSC 2844

 

DSC 2849

 

DSC 2855

 

ZIM 5394

 

ZIM 5406

 

ZIM 5422

 

ZIM 5426

 

ZIM 5452

 

ZIM 5476

 

ZIM 5504

 

ZIM 5511

 

ZIM 5514

 

ZIM 5523

 

ZIM 5538

 

 

ZIM 5544

 

ZIM 5586

 

ZIM 5616

 

ZIM 5635

 

ZIM 5651

 

ZIM 5701

 

ZIM 5716

 

ZIM 5723

 

ZIM 5729

 

ZIM 5794

 

ZIM 5841

 

ZIM 5862

 

ZIM 5906

 

 

 

 

Επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίου στο 1ο Γυμνάσιο Σερρών Read More »

Λευκή κάρτα

P1018657

April 6 (6η  Απριλίου)

Παγκόσμια ημέρα Αθλητισμού για Ανάπτυξη και Ειρήνη

 

 

Στα πλαίσια εορτασμού της ημέρας << 6η Απριλίου >> (April 6)  , παγκόσμια ημέρα του αθλητισμού για ανάπτυξη και ειρήνη , το σχολείο μας συμμετέχει  με την <<Λευκή κάρτα >>, συμβολική φωτογράφηση καθηγητών ? μαθητών του 1ου Γυμνασίου κρατώντας μια λευκή σελίδα.

Ο εμπνευστής φωτογράφος  της ιδέας αυτής ονόμασε τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία  <<Λευκή κάρτα >>σε αντίθεση με την κόκκινη κάρτα που χαρακτηρίζει την αυστηρότερη ποινή  που μπορεί να πάρει ένας αθλητής. Με τη  λευκή σελίδα που θα κρατούν οι μαθητές κατά τη διάρκεια της φωτογράφησης θα στείλουν το μήνυμα της  ειρήνης , της θετικής στάσης στη ζωή  και της ανάπτυξης μέσω του αθλητισμού. 

 

P1018657

 

 

P1018659

Λευκή κάρτα Read More »

Κύλιση στην κορυφή